ديوارپوش

فناوري

جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

ديوارپوش

۱۶ بازديد

امروزه همه به دنبال تغییر و تحول هستند و با انتخاب متریال هایی از جمله کاغذ دیواری ، نقاشی و … دیزاین و دکور محیط زندکی و محیط کار خود جهت جلوه بیشتر جذاب و لوکس میکنند ، همه ما بارها نام دیوارپوش یا دیوار کوب را شنیده ایم و ذهنمان به دنبال معنای این عبارت است ، لغت پوش از پوشش یا رفع نقص یا پوشاندن عیب می آید و کلمه ی دیوارپوش همانطور که گفته شد به معنای پوشش دادن دیوار یا پنهان کردن نقص دیوار و همچنین جلوه بیشتر آن است .

هر نوع پوششی که با نصب آن تغییر و تحولی در ظاهر دیوار ایجاد کند را میتوان دیوارپوش نامید . پوشاننده ای که سطح دیوار رو کاور کند و جلوه مناسبی داشته باشد ، حتی کاغذ دیواری و رنگ که همه ی ما با آن آشنایی داریم جزو پوشش دیوار به حساب می آید ، بسته به سلیقه مشتریان محترم شرکت الو مدرن و میزان هزینه ای که در نظر دارند دیوار پوش مورد نظر شان را انتخاب کنند .

دیوارپوش چیست؟

امروزه همه به دنبال تغییر و تحول هستند و با انتخاب متریال هایی از جمله کاغذ دیواری، نقاشی و … دیزاین و دکور محیط زندکی و محیط کار خود جهت جلوه بیشتر جذاب و لوکس میکنند، همه ما بارها نام دیوارپوش را شنیده ایم و ذهنمان به دنبال معنای این عبارت است، لغت پوش از پوشش یا رفع نقص یا پوشاندن عیب می آید و کلمه ی دیوارپوش همانطور که گفته شد به معنای پوشش دادن دیوار یا پنهان کردن دیوار اصلی و همچنین جلوه بیشتر آن است.

بطور کلی قدمت زیادی دارند. تقریبا از ابتدای ساختمان سازی به نحوی در معماری و ساخحتمان های باستان نیز دخیل بوده اند؛ پوشش دیوار سبک های مختلفی دارد منتهی در زمان قدیم به نوعی دیگر اجرا می شد و امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی به نوعی  دیگر انجام می شود. بنابراین دیوار پوش های جدید دارای سبک متفاوتی از نمونه های باشتانی بوده و طبعا کارایی بیشتری نیز خواهند داشت. انواع پوشش ها وجود دارد که می توانید برای دیوار منزل یا محیط کارتان استفاده کنید. منتهی دقت داشته باشید. هر نوع پوششی که با نصب آن تغییر و تحولی در ظاهر دیوار ایجاد شود را میتوان دیوارپوش نامید.

سیک و نوع  پوشاننده ای که سطح دیوار رو کاور کند و جلوه مناسبی داشته باشد، حتی کاغذ دیواری و رنگ همه ی ما با آن آشنایی داریم جزو پوشش دیوار به حساب می آید ، بسته به سلیقه مشتریان محترم شرکت الو مدرن و میزان هزینه ای که در نظر دارند می تواند متفاوت باشد. شما عزیزان می توانید انواع مختلفی رابرای محیط خود انتخاب و استفاده کنید. تنها کافیست در بازار دکوراسیون داخلی و همین طور سایت الو مدرن زمانی رابه مطالعه مقالات مرتبط در هر زمینه و سبک  بپردازید.

یکی دیگر از نام های که نسبت داده می شود دیوارکوب است. معمولا وقتی صحبت ازدیوارکوب یا همان دیوار پوش میشود ذهنمان بصورت ناخداگاه به سمت و سوی پوششی با وزن سبک، سرعت اجرای بالا، نصب راحت و تمیز، تنوع بالا و دسترسی سریع و آسان، قیمت مرقون بصرفه و ارزان و همچنین جلوه مناسب و زیبا میرود کاملا درست است؛ اگر کمی در بازار دکور تفحص کنید می توانید براحتی دیوارکوب ها و دیوار پوش هایی را در اختیار داشته باشید که مطمئنا بخوبی قابل نصب در هر محیط از فضایی که در نظر دارید باشند و همچنین نصب آسان و راحتی داشته و با سرعت تبالا و بدون کثیف کاری در فضای شما بکار می روند.

یکی از مهم ترین مسائلی که افراد رابه خرید راغب می کند زیبایی بی حد ونصاب آن است. تفاوت فضایی که به وسیله ی دیوار پوش پوشیده شده است و یک دیوار صاف و ساده و بی آلایش کاملا مشخص و مبرهن است. بنابراین بدون شک استفاده از دیوارپوش باعث ایجاد تغییر در فضای داخلی و دکوراسیون منزل و یا محیط کارمان می شود.
همین طور از آنجایی که انسان به دنبال تغییر و پیشرفت نیز هست اطراف خود را نیز به همان میزان تغییر می دهد. هر کدام از این دیوارپوش‌ها خواص خودشان رادارند و متناسب با این خواص در محیطی استفاده می شوند که مناسب کارایی و کاربرد آن دیوارپوش باشد. فارغ از اینکه چه سبک دیوارپوشی را می پسندید و یا از ظاهر آن خوشتان می آید ابتدا باید بدانید که مناسب کاربری شما هست یا خیر. در غیر اینصورت حتما نیاز است در انتخاب خود تجدید نظر کنید. این تغییر قطعا مفید میباشد و میتواند در روحیه ما تاثیر مثبت داشته باشد .میتواند در رنگ ها و طرح های مختلف باشد، شما میتواند با شرایط اقلیمی مختلف سازگار باشد . مثلا میتواند قابل شستشو یا ضد رطوبت، ضد حریق و خود اطفاء باشد .هر کدام از این دیوار پوش‌ها رااگر نیاز دارید قطعا می توانید در مورد آن ها با کارشناسان الو مدرن صحبت کنید تا بخوبی شما را در راستای انتخاب درست راهنمایی کنند.

دیوارپوش باعث ایجاد تغییر در فضای داخلی و دکوراسیون منزل و یا محیط کارمان می شود، از اینجا انسان به دنبال تغییر و پیشرفت است، این تغییر قطعا مفید می باشد و میتواند در روحیه ما تاثیر مثبت داشته باشد. میتواند در رنگ ها و طرح های مختلف باشد، دیوارپوش میتواند با شرایط اقلیمی مختلف سازگار باشد. مثلا میتواند قابل شستشو یا ضد رطوبت، ضد حریق و خود اطفاء باشد.

 

قیمت دیوارپوش

ما قبل از تصمیم به خرید دیوارپوش ابتدا باید از قیمت آن اطلاع داشته باشیم. با توجه به تنوع دیوارپوش قیمت این محصول در بازار متفاوت است ، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش تولید انواع دیوارپوش در تنوع مختلف با توجه به کاربری فضای مورد نظر تولید و در بازار عرضه می شود . دیوارپوش میتواند با توجه به مواد اولیه تشکیل دهنده ، نحوه تولید و شرایط استفاده انواع مختلف و قیمت های متفاوتی داشته باشد.

با توجه به اینکه تمامی این موارد در چرخه قیمت گذاری بر روی دیوار پوش ها تاثیر گذار است. خوب است قیمت دیوارپوش راپیش از اینکه بخواهید کاری برای دکوراسیون داخلی انجام دهید؛ قیمت هر کدام راکه نیاز دارید بپرسید. شما اگر قصد دارید دکوراسیون منزل ، فروشگاه تجاری و یا محیط اداری خود راتغییر دهید اولین قدم داشتن لیست قیمت سال 1400 می باشد قدم دوم انتخاب طرح و مدل با توجه به بودجه و هزینه در نظر گرفته شده است .
در مورد قیمت هر زمان از روز که نیاز دارید در خدمت شما هستیم تا به بهترین نحو ممکن به‌شما در زمینه خدمات جنس و نصب توضیحات کامل راارائه کنیم. همواره در کنارتان هستیم و با توجه به لیست قیمت دیوارپوش شرکت الو مدرن که سالهاست به عنوان تولید کننده پا به عرصه دکوراسیون داخلی نهاده ، مشتریان محترم و عزیز میتوانند دیوارکوب مورد نظرشان رااز نظر مدل و قیمت دلخواه انتخاب کنند.

شما اگر قصد دارید دکوراسیون منزل ، فروشگاه تجاری و یا محیط اداری خود را تغییر دهید اولین قدم داشتن لیست قیمت سال 1400 می باشد قدم دوم انتخاب طرح و مدل دیوارپوش با توجه به بودجه و هزینه در نظر گرفته شده است.
همواره در کنارتان هستیم و با توجه به لیست قیمت دیوارپوش شرکت الو دکور سالهاست به عنوان تولید کننده پا به عرصه دکوراسیون داخلی نهاده ، مشتریان محترم و عزیز میتوانند دیوارکوب مورد نظرشان را از نظر مدل و قیمت دلخواه انتخاب کنند.

دیگر لازم نیست ساعت ها به دنبال برترین و بهترین مدل ها برای هر کاربری و فضایی دارید در میان بازارهای شهرتان قدم بزنید و در کنار شلوغی و تنوع قیمت ها خودتان را خسته کنید. امروزه خرید موردنظرتان تنها یک تاس تلفنی و یا یک پیام در فضای مجازی با شما فاصله دارد.برای مثال : هنگامی که‌شما تصمیم میگیرید دکوراسیون منزل یا محل کار خودتان را تغییر بدید ، ابتدا با مراجعه به سایت www.AloModern.com درحالی نوشیدنی میل میکنید و به استراحت میپردازید همزمان مدل ها و رنگ بندی انواع دیوارپوش رابهمراه نمونه های اجرایی نظاره میکنید و قیمت هر محصول را دریافت میکنید ، با این روش شما براحتی اطلاعات کافی را بدست می آورید و با آگاهی کامل متریال مورد نظرتان را انتخاب می کنید.
بدون اینکه مجبور باشید حتی قدمی بیرون از خانه خود بردارید.

ارزش زمان و وقت شما بسیار مهم تر از این است بخواهید آن را برای خرید یک امر ساده ای مانند دیوارپوش هدر کنید درصورتی که‌با این روش شما مشتریان محترم میتوانید در زمان و هزینه ای در گذشته صرف میکردید صرفه جویی کنید و با خرید اینترنتی دیوارپوش براحتی دکوراسیون منزل و محل کار خود را تغییر دهید .فرقی نمی کند کجای ایران باشید هر زمان نیاز داشته باشید بصوت 24 ساعته و هر روز هفته در خدمت شما هستیم.

خرید دیوارپوش

خرید دیوارپوش می تواند ساده باشد اگر با تیم حرفه ای و شرکت معتبری در ارتباط باشید. قطعا برای خرید دیوارپوش باید اطلاعات کافی را داشته باشید و بدانید دقیقا به چه چیزی نیاز دارید تا بتوانیم بهترین خرید رابا کمترین هزینه برای شما به ارمغان بیاورید.
این مقاله سعی داریم موارد مورد نیاز را قدم به قدم خدمتتان توضیح دهیم تا بتوانیم در بهترین انتخاب شما شریک باشیم:

ابتدایی ترین مسئله شرایط محیطی پروژه ماست. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشد ابتدا باید بدانیم که پروژه ما در چه اقلیمی است و آیا دیوارپوشی که انتخاب می کنیم مناسب این اقلیم هست یا نه و همین طور متریالی که انتخاب میکنیم باید دارای چه ویژگی هایی باشد.

برای مثال درشمال و جنوب کشورمان یکی از مهم ترین فاکتورها در انتخاب مقاومت آن در برابر رطوبت بالا و ضد آب بودن متریال است. درهر دو این اقلیم ها نیاز به متریال های مقاوم بیشتر احساس می شود. در باقی مناطق نیز نیاز های متفاوتی وجود دارد شما می توانید با توجه به آنچه که نیاز دارید و با اقیلم منطقه شم سازگاری داشته باشد تهیه کنید.

از دیگر مراحل مهم در زمینه خرید توجه به کاربری فضایی است در اختیار دارید. قطعا دیوارپوش اداری و دیوارپوش منزل نم یتوانند یکی باشند مگر اینکه در شرایط خاصی و یا برای محیط اداری خود تزیینات خاصی را رد نظر داشته باشید. بنابراین کاربری محیط مد نظر است، باید مدل و رنگ و جنس رابه صورتی انتخاب کنیم که مناسب و برازنده ی آن مکان باشد و با قرار گرفتن در آن محیط حس خوب و انرژی لازم را دریافت کنیم.

مثلا طراحی یک لابی با طراحی یک دفتر کار متفاوت است. و به همین ترتیب طراحی یک هتل مجلل با منزل شما می تواند متفاوت باشد.برای هر کدام از این کاربری های متریال مناسبی تولید شده است که در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

درادامه خوب است بدانید به‌عنوان مجری صد ها پروژه مختلف برای ما در خرید دیوارپوش آنچه در نهایت بسیار اهمیت دارد  وسعت و متراژ کار شماست و متریالی که می پسندید. با درنظر داشتن تمامی موازین نامبرده می توانیم بفهمیم آیا دیوارپوشی که قصد خرید آن را دارید برای شما مناسب است یا نه و باتوجه به متراژ مورد نظر، نوع متریال انتخابی میتواند متفاوت باشد.

بطور مثال زمانی فقط قسمتی از دیوار پذیرایی را طراحی میکنیم ترجیح میدهیم المان زیباتر با قیمت بیشتر درنظر بگیریم ولی زمانی که دیوار یک ساختمان اداری مد نظر باشد بدلیل متراژ بالا معمولا دیوارپوش ارزانتر با سرعت نصب بیشتر را انتخاب میکنیم که میانگین قیمتی و زمانی بهتری بابت اجرای کار داشته باشیم.

البته مهم ترین اصل نباید فراموش کرد. در زمان خرید باتوجه به زیرسازی و شرایط کلی محیط پروژه شما آنچه که اهمیت دارد استفاده از بهترین نمونه متریال های موجود و ممکن است؛ بنابراین کارشناسی اولیه پیش از خرید بسیار اهمیت دارد. این سطح دیوار مورد نظر شما از هر نظر صاف و یکدست بوده و بخوبی بتوانید دیوارپوش مدنظرتان را خریداری و بر روی دیوار نصب کنید و نتیجه ای عالی داشته باشد کاملا به زیرساخت کار شما مربوط است.

گاها دیده شده زیرساخت نامناسب و عدم رعایتاستاندارد ها بهترین و برترین متریال های دیوار پوش رااز بین میبرد به‌همین خاطر است پیش از خرید دیوار پوش بر این موضوع تاکید داریم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.