سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

بازسازي دکوراسيون داخلي

۱۳ بازديد

بازسازی دکوراسیون داخلی

بنایی جدید با بازسازی دکوراسیون داخلی

خیلی از مردم به دلیل بالا بودن قیمت ساخت و ساز قادر به خرید خانه جدید یا محل کار جدید و... نیستند در نتیجه برای ایجاد تغییر در محل زندگی یا کار خود دست به بازسازی دکوراسیون داخلی میزنند. بازسازی به منظور دوباره ساختن آن چیزی که خراب یا فرسوده شده است در یک بنا صورت میگیرد.

برای آشنایی با تیم بازسازی و نحوه انجام آن و نوع قرارداد بر روی لینک شرکت بازسازی کلیک کنید.

بازسازی اماکن مسکونی جذابیت را برای ساکنین یا اعضای خانواده به ارمغان می آورد.مخارج انجام شده برای بازسازی دکوراسیون داخلی در صورت کار با شرکت دکوراسیون داخلی مناسب، می تواند مقرون به صرفه باشد.

مواردی که در بازسازی باید به آن ها توجه شود شامل سیستم های گرمایش و سرمایش،کاغذ دیواری،ساختار کف زمین اعمال تغییرات در دکوراسیون آشپزخانه به ویژه عوض کردن کابینت ها و ...می باشد.

امروزه بازسازی دکوراسیون داخلی یک بنا اهمیت زیادی پیدا کرده است زیرا افراد بیشتر وقت خود را در فضای بسته به سر میبرند.

در طول شبانه روز یک فرد در اکثر اوقات یا در محل کار خود حضور دارد یا در منزل در حال استراحت است از این رو طراحی دکوراسیون داخلی باید به گونه ای باشد که در افراد احساس کسالت ایجاد نکند،همین امر باعث شده تا معماران به بازسازی دکوراسیون داخلی یک بنا اهمیت زیادی بدهند. با گذر زمان اجرای دکوراسیون داخلی یک بنا علاوه بر از دست دادن زیبایی خود تکراری میشود و با به روی کار آمدن طراحی و وسایل جدید آن دکوراسیون قدیمی از مد افتاده و نیاز به تغییری اساسی حس میشود. اینجاست که نیاز به بازسازی دکوراسیون داخلی داریم تا همه چیز از اول نو شود و از حالت تکراری و کهنه و قدیمی خود بیرون بیاید.

رنگ آمیزی دیوار و سقف در دکوراسیون منزل نیز اهمیت دارد.برای داشتن خانه ای دلنشین ترجیحا از رنگ های الهام بخش استفاده کنید.البته انتخاب نوع طراحی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

رنگ های الهام بخش برای دکوراسیون داخلی: سبز آبی، ارغوانی روشن، بژ، آبی نفتی، خاکستری، نباتی، آبی دریایی، یاسی، اسطوخدوسی و نارنجی روشن.

 

تحلیل دکوراسیون داخلی 

 

 

یکی از مهمترین عواملی که در دکوراسیون داخلی مد نظر قرار دهید رنگی می باشد که در طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می دهید به عنوان مثال انتخاب رنگ های خنثی برای سالن نشیمن می تواند یکی از گزینه های عالی باشد که شما مد نظر قرارر می دهید انتخاب رنگ های مثل کرمی ،استخوانی و حتی بژ می تواند از جمله عواملی باشد که سبب ایجاد احساس آرامش و راحتی در منزل شود،در رابطه با ایجاد روح در کنار رنگ های خنثی می توانید از رنگ های تیره تر در جزئیات استفاده کنید به طور مثال استفاده از مجسمه نسبتا بزرگ در سالن با زنگ تیره بسیار جذاب است.

آنچه که در بازسازی دکوراسیون داخلی باید به آن توجه داشت:

برای این که یک بازسازی دکوراسیون داخلی موفق با بیشترین تغییر را داشته باشیم بهتر است به چند نکته توجه داشته باشیم:

بازسازی آشپزخانه

خانم های ایرانی اکثر اوقات خود را در آشپزخانه می گذرانند آن ها می خواهند آشپزخانه ای رویایی داشته باشند به همین خاطر سهم بزرگی در به چشم آمدن دکوراسیون منزل دارد.برای نوتر به نظر رسیدن فضای آشپزخانه می بایست روش های طراحی مدرن آشپزخانه به کار برد.

مثلث کار در آشپزخانه

یکی از این روش ها روش مثلث کار می باشد. (اجاق گاز، سینک ظرفشویی و یخچال راس های این مثلث هستند) امکان دارد در آشپزخانه های کوچک به صورت خطی اجرا شود! فاصله باید متناسب باشد یعنی نه آن قدر کم که فضا را تنگ کند و نه آن قدر زیاد که رفت و آمد هارا طولانی کند.چون جریان هوا می تواند رطوبت داخل سینک را خشک کند می توان آن را در نزدیکی پنجره قرارداد البته اگر آشپزخانه شما دارای پنجره باشد!

همانطور که در دیگر مقاله ها ذکر کردیم رنگ متریال مناسب مهمترین بخش طراحی هر دکوراسیون داخلی می باشد.

 

 

بازسازی خانه ویلایی قدیمی

بازسازی ویلا یک ضرورت در زندگی است، زیرا به ما کمک می کند از روال عادی خارج شویم و فضای زندگی را تغییر دهیم. اما ممکن است دشوار باشد زیرا به هزینه زیاد و تلاش زیادی نیاز دارد، در اینجا ایده هایی آورده شده است که دکوراسیون منزل را به سرعت و به راحتی تغییر می دهد و نتیجه آن یک دکور فوق العاده و یک ویلای جدید است ...

نقاشی های دیواری جدید برای بازسازی ویلا

پانل های دیواری جدید را می توان در اندازه های مختلف و در گوشه های مختلف اضافه کرد، به عنوان مثال اتاق نشیمن، اتاق ناهار خوری، و این نقاشی ها با سبک اتاق مطابقت دارند و رنگ ها با آن مطابقت دارند، این یک مرحله ساده است، اما این اثر می تواند فضای تجدید به فضا را اضافه کند.

رنگ های اتاق و مبلمان در ویلا

می توان رنگ دیوارها را در اتاق تغییر داد یا کاغذ دیواری را به سبکی متفاوت و رنگ های مختلف بر روی همه دیوارها یا قسمتهای خاصی از آنها قرار داد تا جلوه ای کاملا متفاوت از ظاهر قدیمی اتاق بگیرد.

 

گیاهان برای تزئین و زیباسازی در بازسازی ویلا

می توانید برخی از گیاهان و گلهای کوچک را پرورش دهید، یا گیاهان را برای گیاهان خریداری کنید، یک کار ساده مانند این احساس راحتی و آرامش را ایجاد می کند و حتی انرژی منفی را از اطراف ویلا بیرون می کشد و ظاهر ویلا را به شکلی فوق العاده تجدید می کند.

مصنوعات کوچک به سبک های عتیقه در ویلا

استفاده از قطعات تزئینی مانند گلدان، عکس، شمعدان و ساعت دیواری در سبک اتاق ها تغییرات زیادی ایجاد می کند، حس تجدید حس می دهد و در عین حال یک تغییر کوچک است که به اتاق ها روح می بخشد.

پارچه ها

می توانید مبلمان اتاق نشیمن یا ناهار خوری را دوباره اثاثه یا لوازم داخلی بپوشانید و از انواع جدید پارچه ها با نقش و نگارهای زیبا و رنگ های روشن استفاده کنید که فضای سرگرم کننده ای به اتاق می بخشد.

 

پرده های ویلا

پرده یکی از مهمترین عوامل موثر در ظرافت دکوراسیون است. شکل کلی فضا را می توان با تغییر پرده های استفاده شده در اتاق، به عنوان مثال استفاده از پرده های طرح دار در آشپزخانه یا اتاق خواب کودکان، فضای جدیدی را به اتاق اضافه کرد.

بالش و کوسن برای زیبا سازی اتاق خواب ویلا

توزیع کوسن های رنگ روشن، الگوهای مدرن و اندازه های مختلف در اتاق نشیمن روی مبل و کف یا اتاق خواب در نوسازی دکوراسیون منزل ضروری است، بالش ها را می توان هر از چند گاهی تعویض کرد تا همیشه با گام های ساده و سریع ظاهری تازه بدست آوریم.

لازم نیست دیوارها خسته کننده باشند، این یک ایده شگفت انگیز و ساده است، یکی از دیوارهای اتاق را به رنگ دیگری با نقش های مشخص نقاشی کنید، به عنوان مثال راه راه یا حتی روی آن را با نقاشی های آزاد خط بزنید. کودکان می توانند در تزئین این دیوار یا به عنوان مثال یک دیوار یادبود شرکت کنند، بنابراین همه مهمانان و دوستان نشان خود را بر روی این دیوار اضافه می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.