پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

وریفای بایننس

۴۰ بازديد
با احراز وریفای بایننس، می‌توانید از مزایای صرافی‌های بایننس بیشتری بهره ببرید. اگر حساب کاربری کاربر در صرافی بایننس مشکل داشته باشد یا بخواهیم از این صرافی استفاده کنیم، لازم است مراحل احراز هویت یا تایید بایننس را انجام دهیم. این مقاله مراحل گام به گام آموزش احراز هویت بایننس برای کاربران ایرانی و دور زدن تحریم های بایننس را شرح می دهد.

مزایای یک حساب تایید شده نسبت به یک حساب تایید نشده چیست؟
باز کردن دسترسی به حساب و برداشت ارز در صورت انسداد
در صورتی که حساب کاربری کاربر مشکل داشته باشد یا حساب کاربری وی مسدود باشد، امکان برداشت موجودی از بایننس صرافی وجود نخواهد داشت. در این صورت باید به پشتیبانی صرافی پیام دهید تا امکان برداشت ارز را به صورت موقت باز کنند تا بتوانید موجودی آن حساب را برداشت کنید. سپس یک حساب کاربری دیگر در صرافی بایننس ایجاد کنید تا بتوانید با حساب جدید خود به کار با صرافی بایننس ادامه دهید.
اگر می خواهید از همین حساب استفاده کنید، می توانید مراحل احراز هویت بایننس را تکمیل کنید تا یک حساب برای شما باز شود. در این صورت می توانید با همان حساب معامله کنید یا ارز مبادله کنید.

بیشتر بخوانید:


حداکثر سقف برداشت روزانه و ماهانه در بایننس را افزایش دهید
کاربران به طور معمول می توانند روزانه دو بیت کوین را بدون احراز هویت بایننس برداشت کنند. بایننس اخیراً محدودیت هایی را برای برخی حساب ها اعمال کرده و محدودیت برداشت بیت کوین را به نیم یا پنج صدم بیت کوین کاهش داده است که مقدار بسیار کمی است. اگر یک حساب تایید شده بایننس دارید، می توانید تا 100 بیت کوین برداشت کنید که مقدار قابل توجهی است.

   

    

  

  

 



در Bainance IEOs شرکت کنید
در صورت احراز هویت حساب بایننس یا تایید بایننس، می توانید در مراسم اولیه عرضه سکه یا بایننس Lunchpad شرکت کنید.راه شرکت در IEO های بایننس به این صورت است که می توانید از بیت کوین برای خرید یک سکه جدید که به تازگی به لانچ پد بایننس اضافه شده است استفاده کنید. سپس، زمانی که آن سکه وارد لیست سکه باینانس شد، همان سکه را می توان با قیمت بالاتری فروخت. زیرا قیمت سکه ای که در IEO عرضه می شود کمتر از قیمت تراکنش در بورس است و می توانید از این تفاوت قیمت سود ببرید.

 
از سرور مجازی استفاده نکنید
اگر اکانت ما با احراز هویت بایننس تکمیل شود، سرور مجازی قابل استفاده نیست و به همین دلیل همیشه با یک IP ثابت وارد صرافی می شوید تا مشکل انسداد حساب پیش نیاید. در صورت تایید نشدن اکانت کاربران ایرانی برای جریمه نشدن توسط بایننس باید از طریق وی پی اس وارد شوند که با مشکل مواجه خواهند شد. مثلا اگر بخواهید با موبایل ایرانی در صرافی معامله کنید، مشکلی پیش می آید. هنگام استفاده از سرور مجازی لازم است نکاتی را رعایت کنید که در یک مقاله و همچنین ویدیوی همان وب سایت به طور کامل توضیح داده شده است.

استفاده از نرم افزار و برنامه های کاربردی بایننس
اگر حساب شما تایید شده باشد، می توانید بدون نگرانی از اپلیکیشن بایننس استفاده کنید. این بدان معنی است که با تغییر IP داده شده توسط *******، می توانید عملیات احراز هویت را انجام دهید. چون IP مربوط به ایران، آمریکا یا کشورهایی نیست که استفاده از کاربران ممنوع است، کافی است بایننس را تایید کنید، نیازی نیست همیشه با IP ثابت در صرافی به کار با صرافی ادامه دهیم. . .

حساب را مسدود نکنید
اگر بایننس احراز هویت بایننس شده باشد، دیگر نگران قفل شدن حساب و اینکه با آی پی ایران وارد شده ایم، وجود ندارد.

بازیابی حساب در صورت فراموشی 2FA یا Authenticator
ممکن است کاربر کد 2FA را فراموش کند یا اپلیکیشن از گوشی کاربر حذف شود و یا گوشی موبایل به سرقت رفته یا گم شود که در این صورت کاربر نمی تواند وارد حساب کاربری خود شود.زیرا برای ورود به آن، به یک کد تأیید دو مرحله‌ای نیاز دارید که با استفاده از Google Authenticator در تلفن خود وارد می‌کنیم.
در شکل زیر مشاهده می کنید که در صفحه احراز هویت زمانی که کد شش رقمی درخواست می شود عبارتی به نام Security verification not available وجود دارد که با کلیک روی آن صفحه سمت راست باز می شود. حال اگر مراحل احراز هویت را انجام دهیم، می توانیم دوباره به حساب خود دسترسی داشته باشیم.
به طور معمول، اگر به کد Google Authenticator دسترسی ندارید، تحت هیچ شرایطی نمی توانید وارد حساب کاربری خود شوید.

روش های احراز هویت بایننس چیست؟
چهار روش برای احراز هویت حساب بایننس اکسچنج وجود دارد که روش چهارم برای کاربران ساکن ایران توصیه می شود. این چهار روش عبارتند از:
اگر خارج از ایران زندگی می کنید، بینانزای خود را با مشخصات خود بررسی کنید.
اگر در کشورهایی مانند کشورهای اروپایی زندگی می کنید که مشمول تحریم بایننس نیستند، می توانید با شناسه، پاسپورت و حتی گواهینامه رانندگی خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. این روش برای احراز هویت بایننس توصیه می شود.
البته در برخی کشورها مانند آلمان، اگر در آنجا زندگی کنید، محدودیت های دیگری نیز وجود دارد. مثلاً باید مالیات بدهید.

اگر در خارج از کشور آشنایی دارید.
این روش زیاد توصیه نمی‌شود، اما اگر فرد مورد اعتمادی دارید که در کشور مورد قبول بایننس زندگی می‌کند، می‌توانید مشخصات خود از جمله نام کاربری، رمز عبور و کد تأیید دو مرحله‌ای را در اختیار او قرار دهید. آن شخص اکانت شما را با نام شما تایید می کند و هر بار که مشکلی پیش آمد باید دوباره از او بخواهید تا مشکل را برطرف کند. این روش توصیه نمی شود زیرا شما باید تمام مشخصات حساب خود را در هر زمان به شخص دیگری و آن شخص با دسترسی کامل به حساب شما بدهید، حتی اگر کد تایید دو مرحله ای گوگل نداشته باشد، می تواند دوباره کد را دریافت کند. از طبق مراحل فوق و وارد حساب کاربری خود شوید.در این صورت این افراد احتمالا موجودی ارز شما را می دزدند.



افرادی که جزئیات حساب شما را دریافت می کنند.
افراد در شبکه های اجتماعی و کانال های تلگرامی تبلیغ می کنند که عملیات احراز هویت بایننس را با پرداخت هزینه انجام می دهند. نکته منفی این است که آن افراد به نمایه شما نیز دسترسی دارند و چون غریبه هستند، احتمال سرقت موجودی شما بیشتر است.
مشکل دیگر این است که این افراد با روش جدید احراز هویت بایننس آشنا نیستند و نمی توانند حساب تایید شده را به شما بدهند. در روش جدید احراز هویت، بایننس بیان می‌کند که کاربر باید ویدیویی از خود بگذارد و بداند شخصی که احراز هویت را انجام می‌دهد یک ربات نیست، بلکه یک کاربر واقعی است.

احراز هویت توسط خودتان و استفاده از مشخصات لازم برای انجام تاییدیه بایننس.
این روش بهترین موردی است که توصیه می شود از آن پیروی کنید، زیرا داده های شما را با شخص دیگری به اشتراک نمی گذارد و مانند روش اول به کسی وابسته نیست. در این روش تمام مراحل را خودتان انجام می دهید، فقط در مواردی که نیاز به کمک فردی دارید که قبلا این کار را انجام داده است. فرآیند کلی مانند ارسال فیلم، ارسال عکس و تکمیل پروفایل توسط کاربر انجام می شود. بنابراین اگر مراحل دریافت کد دو مرحله ای Google Authenticator را دنبال کنید، می توانید به راحتی حساب خود را بازیابی کرده و به آن دسترسی پیدا کنید. در این صورت نیازی نیست در صورت مواجه شدن با مشکل به شخص دیگری مراجعه کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.