پنجشنبه ۱۶ فروردین ۰۳

پارتیشن شیشه ای

۶۹ بازديد
برای اتصال آینه ها به پارتیشن ها در کف و سقف از پروفیل های آلومینیومی U (U) که ​​پاسار نامیده می شود استفاده می شود و شرکت های مختلف هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و از انواع منحصر به فرد استفاده می کنند. در قسمت سقف برای کنترل وزن پارتیشن بدون فریم نیاز به پروفیل فلزی در سقف می باشد ولی می توان از سیستم بولت رول روی زمین استفاده کرد. از دیوارهای جانبی نیز می توان برای ذخیره سازی جانبی استفاده کرد. در بخش شیشه اداری انواع موادی وجود دارد که از کشورهای مختلف مانند چین، ترکیه، ایتالیا، آلمان و سوئیس به ایران وارد می شود.



جداسازی آینه هوشمند چیست؟
در دفتر می توانید از شیشه هوشمند یا جداسازی حصیر استفاده کنید که با کلید یا کنترل از راه دور می تواند شفاف و مات باشد. برای اطلاعات بیشتر به صفحه آینه هوشمند در این سایت مراجعه کنید. سیستم جداسازی شیشه های اداری هوشمند در اتاق های جلسات و اتاق های کنفرانس استفاده می شود. پارتیشن های هوشمند از طریق برق مات و شفاف می شوند.

در یک دفتر مجزا که به صورت یکپارچه اجرا می شود، قابلیت پخش تصاویر روی آن از طریق ویدئو پروژکتور وجود دارد. امروزه از سیستم های شیشه ای اداری هوشمند در اکثر میزها استفاده می شود. ضخامت تفکیک برد هوشمند 10 میل است اما در مدل استیکر هوشمند شیشه فوق شفاف 10 میل و در مدل لمینت دولایه روی دو شیشه 5 میل سکوریت شده و لمینت شده و خالی نصب شده است.


نحوه نصب پارتیشن آینه ای
اجرای پارتیشن شیشه ای چند روز طول می کشد؟
برای راه اندازی و اجرای بخش اداری با توجه به نوع سیستم عامل و زیرساخت مورد نیاز زمان متفاوت است.اما برای تهیه لیوان که اکثراً شیشه های 10 میل سوپرکلیر هستند حدود یک هفته زمان می برد. اما برای اعمال جداسازی در مقیاس کوچکتر و کمتر از 10 متر مربع در 3 روز می توان شیشه را تعمیر و توزیع کرد.

اما زمان تکمیل پروفیل در محل پروژه کمتر است و در یک روز می توان پروژه ای به مساحت 30 تا 40 متر مربع را با نصب یک مقطع آینه ای چهار شکل نشان داد و برای اجرای کار به طور کلی یک هفته زمان می برد. برای اجرای پروژه های با متراژ بیش از 100 متر، زمان یکسان نیست و حداقل زمان مورد نیاز برای زیرسازی، پروفیل سازی و اجرا حدود 30 روز کاری می باشد.

زمان اجرای پارتیشن بندی شیشه در پروژه های چند طبقه بیشتر زمان بر و پیچیده تر از زمان بر بودن حمل شیشه به کف است و هزینه حمل کف تا کف نیز زیاد است. زمان تمرین جداسازی دفتر از ساختمان اداری در ساعات غیر کاری به دلیل ترافیک و ساعات کاری انجام می شود و باعث ایجاد صدای آزاردهنده در ساختمان می شود. کار در شب خسته کننده و زمان بر است و به آرامی حرکت می کند.
 

سیستم جداسازی دارای ویژگی های مونتاژ و جداسازی آسان و متحرک و انعطاف پذیر می باشد. این قابلیت با استفاده مناسب از فضا و ایجاد یک زندگی شخصی، نیازهای روحی و ارگونومیکی افراد را برآورده می کند. مزایا بر اساس نوع فعالیت طبقه بندی می شوند. شرایط آکوستیک پارتیشن در زندگی خصوصی پر بوده و قابلیت انطباق با محیط را خواهد داشت. پارتیشن قابلیت نصب تجهیزات و عبور برق، شبکه و کابل را دارد. با در نظر گرفتن نیاز مشتری پس از ارزیابی طراحی اولیه و انطباق و نظارت، نقشه های فنی آنها تهیه و مدلسازی می شود.

نصب جداسازی شیشه
امروزه استفاده از برچسب در توزیع شیشه های متحرک، جداسازی شیشه بدون فریم و ریل ایده خلاقانه و تمیزی است.با استفاده از جداسازی آینه می توانید از اشکال یا متن های مختلفی استفاده کنید که شامل مکان، نوع فعالیت تجاری، کلمات کلیدی تبلیغاتی و ... می شود.

از برچسب پارتیشن شیشه ای استفاده کنید
به استیکرهایی که بین پارتیشن شیشه ای و ویترای قرار می گیرند، برچسب پارتیشن شیشه ای می گویند که تزیینی بوده و جذابیت پارتیشن شیشه ای یا ویترای را افزایش خواهد داد.



   

    

  

  

 



نوع برچسب پارتیشن شیشه ای

برچسب مات، برچسب رنگی، برچسب مشبک، فیلم رنگی، لمینت پربینات

اتصالات مورد استفاده برای نصب و قیمت پارتیشن شیشه ای
حفاظ پارتیشن های شیشه ای و تخته ای در صورت استفاده برای نصب صحیح و مناسب در جای خود قرار می گیرد، یراق آلات انواع مختلفی دارند و عوامل زیادی در قیمت تاثیرگذار هستند.

بخش شیشه سرد
پارتیشن یا مدل رومیزی مات چیست؟ در برخی از پروژه های اداری، باید از طرح یا لوگو یا لوگوی خود بر روی پارتیشن شیشه ای استفاده کنید. چندین روش برای پیاده سازی پارتیشن های آینه ای مبتنی بر مدل استفاده می شود. به یک صورت برای ایجاد جداسازی از استیکر یا استیکر استفاده می شود که با استفاده از وینیل مات و اعمال اشکال، رنگ ها و چاپ روی لیوان می توان آن را به دست آورد. از فرمت عکس نیمه مات یا مورد علاقه خود استفاده کنید. تقسیم بندی استفاده از رنگ و استفاده از ویترای مجزا است که می توان آن را به ویترای لاکوبل در این قسمت اضافه کرد.

بخش ویترای
انواع مختلفی از تقسیم کننده های شیشه ای رنگی وجود دارد. جداکننده های شیشه ای با ویترای لاکوبل در سایزهای مختلف تولید می شوند، تقسیم کننده های شیشه ای بی رنگ با اشکال مختلف بسته به کار و موقعیت مکانی قابل سفارش هستند، تترا فرم در زمینه طراحی، تولید و اجرای توزیع تابلو رنگ می باشد. و به طور کلی ویترای در این صنعت پیشرو است.تفکیک رنگ را می توان برای رنگ های زرد، قرمز، نارنجی، سبز، سفید مات، مسی، بنفش و سایر رنگ ها سفارش داد و اعمال کرد.

 

 بیشتر بخوانید:




توزیع کننده های شیشه الوان تزئینی هستند و اغلب در کافی شاپ ها و رستوران ها استفاده می شوند. به طور کلی این نوع جداسازی برای تطبیق با محیط ارائه و برای چیدمان دکوراسیون و رنگ ها مناسب است. او همچنین از شیشه های رنگی در آشپزخانه به عنوان شیشه رنگی بین کابینت ها و دیوار شیشه ای استفاده کرد.

.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.