شنبه ۲۹ اردیبهشت ۰۳

اخذ اقامت و پاسپورت دومينيكا

۲۶ بازديد

پاسپورت دومينيكا (پاسپورت دوم) و اخذ اقامت دومينيكا به شما امكان سفر بدون ويزا به ۱۳۰ كشور دنيا و باز كردن حساب بانكي در اتحاديه اروپا، شينگن و انگلستان را ميدهد. پاسپورت قدرتمند دومينيكا در رتبه ۳۰ جهان قرار دارد و كل پروسه اخذ پاسپورت دوم از طريق دومينيكا ۶ ماهه است. پاسپورت دومينيكا و اخذ اقامت دومينيكا (پاسپورت دوم) سريعترين و آسانترين روش مهاجرت است. اگر به دنبال مهاجرت و كسب يك پاسپورت معتبر در سريعترين زمان ممكن مي باشيد دومينيكا در حال حاضر سريعترين و آسانترين روش مهاجرت كسب اقامت و پاسپورت دوم را بدون شرط حضور در اين كشور را دارد.

اخذ اقامت و پاسپورت دومينيكا

كسب پاسپورت دومينيكا (پاسپورت دوم) و اقامت دومينيكا داراي مزاياي بسياري مانند مدت پروسه زماني بسيار كوتاه ۶ ماهه تا زمان اخذ پاسپورت دومينيكا و نداشتن شرايط پيچيده مانند دانستن زبان و سوابق مديريتي مي باشد. خارج از مزيتهاي كشور دومينيكا كه معمولا افراد را ترقيب به اقدام براي اخذ تابعيت اين كشور مي‌نمايد، مهم‌ترين موضوع براي ايرانيان اين است كه دومينيكا از معدود كشورهايي هست كه براي اعطا تابعيت و پاسپورت دوم (طي پروسه كوتاه مدت) براي ايرانيان تشكيل پرونده مي‌دهد.

شما با داشتن پاسپورت دومينيكا (پاسپورت دوم) به عنوان يك شهروند جديد، مجبور به زندگي در دومينيكا نيستيد ولي مانند هر شهروند ديگري اين حق را داريد كه در آنجا زندگي كنيد. همچنين اين كشور در سال 2020 برنامه اي جديد براي علاقمندان به پاسپورت خود معرفي كرده است. در اين برنامه درخواست كنندگان ميتوانند با سرمايه گذاري در خريد سويت يا ويلاهايي يك تا سه خوابه در يكي از بهترين مكان هاي كشور, پاسپورت دومينيكا را دريافت كنند.

بهترین زمان سفر به دومینیکا

دومینیکا آب و هوایی استوایی ، گرم و مرطوب دارد . این کشور از ماه ژانویه تا اواسط ماه آوریل هوای گرم و خشک دارد که دلیل این امر این است که بادهای شمال شرقی در شرایط آب و هوای استوایی معمولا به صورت پیوسته و مداوم می وزد در حالی که از اواسط ژوئن تا اواسط نوامبر کشور دومینیکا آب و هوای داغ ، مرطوب و بارانی دارد زیرا این بادها به صورت نامنظم است و هرزگاهی متوقف می شوند . بهترین زمان برای سفر به کشور دومینیکا ، از ماه فوریه تا ماه آوریل می باشد که میزان بارش باران در مقایسه با ماه های دیگر کمتر است.

معروف ترین غذاهای دومینکن

۱-چاپی Chapea

این غذا یک خورشت دلپذیر است که با لوبیا ، برنج و سبزیجاتی مانند کدو ، پیاز ، فلفل سبز ، هویج و سیر درست می شود. خورشت معمولاً با گشنیز و آب پرتقال ترش یا آب آهک طعم دار می شود. وقتی سرو می شود ، معمولاً با سوسیس لانژنیزا همراه است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.