پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۰۳

انواع بافت موی تخصصی2

۱۲ بازديد

انواع بافت مو از محبوب‌ترین روش‌های آراستن موهاست که مدل‌های بسیار متنوعی داشته و برای همه سنین مناسب است. تنوع انواع مدل بافت مو آن قدر زیاد است که هر کسی با توجه به سلیقه، فرم صورت و اندازه موهای خود می‌تواند مدل زیبایی را انتخاب و به راحتی برای مجالس مختلف آماده شود؛ از بافت مو با موی مصنوعی رنگی تا بافت مو از پایین به بالا که سخت بوده و البته مد روز است. بسیاری از خانم‌ها برای اینکه موهای خود را ببافند، به آرایشگاه مراجعه می‌کنند. اما این نوید را به شما می‌دهیم که مقاله پیش روی‌تان در زمینه آموزش تخصصی انواع بافت مو، شما را از رفتن به آرایشگاه بی‌نیاز خواهد کرد. تا انتهای این آموزش انواع مدل بافت مو با ما همراه باشید.


تاریخچه بافت مو

قبل از آنکه به آموزش صفر تا صد بافت مو دخترانه بپردازیم، جالب است تاریخچه‌ای از انواع بافت مو بدانید. شواهد حاکی از آن است که اولین بار حدود 3500 سال قبل از میلاد زنان آفریقایی به بافتن موهای خود به شکل بافت ساده‌ای که امروزه آن را می‌شناسیم، علاقه‌مند شدند. به مرور زمان بافتن موها در بین قبایل دیگر رواج پیدا کرد و علاوه بر بافت ساده، انواع بافت مو با روش‌ها و طرح‌های مختلفی پدید آمد. جالب است بدانید در آن زمان انواع بافت موی سر نشانه‌ای خاص برای مردمان هر قبیله بود و حتی سن، ثروت، وضعیت تاهل و مذهب آن‌ها را نشان می‌داد.

به مرور زمان انواع بافتهای مو در اکثر کشورهای جهان جای خود را باز کرده و محبوبیت ویژه‌ای در بین خانم‌ها و آقایان پیدا کرد؛ تا جایی که تا به امروز در قرن 21 همچنان شاهد معرفی ترندها و انواع بافت مو جدید هستیم.
 

آموزش انواع بافت موی تخصصی با تصویر

مرسوم‌ترین نوع بافت مو، بافت موی ساده سه تایی است که در بین انواع مدل بافت مو جدید بسیار آسان و با سرعت بیشتری انجام می‌شود. اما چگونه موهای خود را ساده ببافیم؟ در ادامه به آموزش بافت سه تایی می‌پردازیم که در انواع بافت مو بسیار کاربردی است.

در مرحله اول از آموزش بافت مو ساده سه تایی ابتدا موها را شانه کنید. سپس باید موهای‌تان را به سه قسمت تقسیم کنید. یک قسمت در دست راست، یکی در دست چپ و یکی را در وسط قرار دهید. برای شروع رشته سمت راست را روی رشته وسطی به صورت ضربدری قرار داده و این کار را با رشته چپی تکرار کنید. به همین منوال به طور یک در میان رشته چپ و راست را به صورت ضربدری روی رشته وسط قرار دهید تا مو کاملا بافته ‌شود. در ادامه بیشتر در خصوص آموزش تصویری بافت مو ساده می‌آموزید.

بیشتر بخوانید:آموزش آرایشگری زنانه

یادگیری انواع بافت مو ساده بر همین اساس است که اکثرا با آن آشنایی داریم. اما اگر غیر از این اسم انواع بافت مو به گوش‌تان خورده و نمی‌دانید هر مدل انواع بافت مو چه تفاوتی با دیگری دارد، با ادامه این آموزش بافت مو جدید تصویری با ما همراه باشید. در هر قسمت انواع بافت مو عکس آموزش بافت مو را هم آورده‌ایم.

 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.