یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

آینده ارز استلار

۵ بازديد

استلار یک آلتکوین دیجیتال است که تحت نماد XLM معامله می‌شود. این آلتکوین پس از حباب تبلیغاتی کریپتو در سال 2017 بسیار محبوب شد و در بین 10 ارز دیجیتال برتر بازار قرار گرفت. این امر باعث شد تا در مدتی کوتاه استلار به یکی از قابل اعتمادترین دارایی‌های کریپتو در سراسر این بازار تبدیل شود.

آینده ارز استلار از آن زمان تاکنون دستخوش تغییرات زیادی قرار گرفت، به طوری که عملکرد ضعیفش در دو سال گذشته، باعث شد تا جایگاه خود را در بین ارزهای دیجیتال برتر بازار از دست بدهد؛ اما استلار در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳ بار دیگر عملکرد قوی خود را نشان داد تا سرمایه‌گذاران را به آینده خود امیدوار کرده باشد. در این مقاله از اینومس به بررسی و پیش بینی قیمت استلار در سال های ۲۰۲۳ تا ۲۰۳۰ می‌پردازیم.

 

شبکه استلار چیست و چطور کار می‌کند؟

استلار یک شبکه بلاکچین منبع باز برای پرداخت ارزهای دیجیتال است. سرمایه گذاران در اکوسیستم استلار می‌توانند تصاویر دیجیتالی از انواع پول مانند روپیه، یورو، پوند، دلار، پزو و غیره را ایجاد کنند و سپس از آن‌ها برای معاملات خود بهره ببرند.

هدف اصلی از تشکیل شبکه استلار این است که تمام سیستم‌های مالی جهان بتوانند با هم متحد شوند تا روی یک شبکه واحد کار کنند. همچنین استلار غیرمتمرکز است و توسط هیچ شخص ثالثی کنترل نمی‌شود.

استلار به دلیل داشتن یک سیستم اتوماسیون توانسته مبادله و انتقال را سریع‌تر کند. برای درک روند اتوماسیون بگذارید مثالی در زیر بیاوریم:

«اگر بخواهید ETH را به کیف پول BTC بفرستید، باید ETH را بخرید و سپس آن را با BTC در یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) تعویض کنید و در نهایت آن را به کیف پول BTC بفرستید؛ اما در استلار باید ETH را به کیف پول BTC بفرستید. پروتکل این شبکه به طور خودکار ETH را با XLM تعویض می‌کند. دوباره XLM با BTC تعویض می‌شود و درنهایت BTC به مکان مشخص شده ارسال خواهد شد.»

بیشتر بخوانید:ترید با گوشی

تاریخچه قیمت استلار

کمترین قیمت ثبت شده برای XLM در نوامبر 2014 و حدود 0.0012 دلار بود. در ژانویه 2015، قیمت این ارز به 0.003 دلار و ارزش بازار آن به 15 میلیون دلار رسید.

در جولای 2016، قیمت به 0.001 دلار و در ماه می 2017، قیمت آن به 0.04 دلار رسید و در ماه های متوالی افت قیمت داشت اما با مشارکت IBM و KlickEX در اکتبر 2017 قیمت آن به 0.03 دلار رسید.

در ژانویه ۲۰۱۸ استلار به بالاترین قیمت خود یعنی ۰.۹۳ دلار رسید. پس از رسیدن به اوج قیمت در اوایل سال ۲۰۱۸، سقوط کرد و تا پایان سال، این ارز بیش از ۹۱ درصد کاهش یافت و به ۰.۰۹ دلار رسید.

بالاترین قیمت استلار در سال 2019، 0.16 دلار بود، در حالی که پایین‌ترین قیمتش در همین سال به 0.04 دلار رسید. اوضاع در اوایل سال 2020 نسبتاً خوب بود، اما سقوط بازار در پنجشنبه سیاه کریپتو، باعث شد تا استلار به 0.03 دلار برسد. هر توکن XLM در اوایل سال 2021 به 73 سنت رسید، اما در ادامه افزایش یافت. این ارز دیجیتال در ماه می سال 2021 به بیش از 0.79 دلار رسید.

با نزدیک شدن به زمستان کریپتو، قیمت توکن XLM کاهش یافت و در 13 ژوئن 2022 به 0.1 دلار رسید. استلار تا پایان سال 2022، 92 درصد از ارزش خود را از دست داد و به حدود 0.07 دلار، کاهش یافت. با این حال، افت‌های چند سال این سوال را برای سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است که«آینده استلار امیدوار کننده است؟» بگذارید در ادامه مطلب به این سوال پاسخ دهیم.

 

پیش بینی قیمت استلار در سال ۲۰۲۳

استلار ممکن است روند صعودی خود را ادامه دهد و تا پایان سال ۲۰۲۳ به قیمت ۰.۳۳ دلار برسد. بالاترین قیمت پیش بینی شده برای سال ۲۰۲۳ حدود ۰.۳۴ دلار است، اما قیمت در پایین‌ترین سطح خود شاید به حدود ۰.۲۸ دلار برسد.

 

پیش بینی قیمت استلار در سال ۲۰۲۴

طبق پیش‌بینی‌های استلار برای سال ۲۰۲۴، این ارز ممکن است تا پایان سال به ۰.۳۶ دلار برسد. بالاترین قیمت پیش بینی‌شده برای سال ۲۰۲۴ ممکن است حدود ۰.۳۴ دلار و حداقل قیمت حدود ۰.۲۶ دلار باشد.

 

پیش بینی قیمت استلار در سال ۲۰۲۵

طبق پیش بینی قیمت توکن XLM در سال 2025، این ارز دیجیتال ممکن است به بالای ۰.۴۴ دلار برسد. در حالی که پایین‌ترین قیمت روی ۰.۳۶ دلار خواهد ایستاد.

طبق پیش بینی وبسایت cryptonewsz، استلار ممکن است تا پایان سال 2025 حدود ۰.۴۸ دلار معامله شود. همچنین می‌توان انتظار داشت که این ارز دیجیتال رشدی تقریباً ۱۰۰ درصدی در هر واحد یا هر سهم به خود ببینند.

بیشتر بخوانید:چگونه ارز دیجیتال بخریم

پیش بینی قیمت استلار در سال ۲۰۲۶

پیش بینی می‌شود که قیمت استلار تا پایان سال ۲۰۲۶ به ۰.۴۲ دلار برسد. بالاترین قیمت پیش بینی شده برای سال ۲۰۲۶ حدود ۰.۴۰ دلار و حداقل به ۰.۳۴ دلار خواهد بود.

پیش بینی قیمت استلار در سال ۲۰۲۷

پیش بینی می‌شود قیمت استلار تا پایان سال ۲۰۲۷ به ۰.۴۹ دلار برسد. بالاترین قیمت پیش بینی‌شده برای سال ۲۰۲۷ ممکن است حدود ۰.۵۲ دلار و در پایین‌ترین حالت حدود ۰.۳۸ دلار است.

 

پیش بینی قیمت استلار از نگاه کارشناسان

با نگاهی به تاریخچه تحلیل قیمت و پیش بینی آینده استلار، می‌توان بیان کرد که قیمت توکن استلار ممکن است صعودی باشد. این پیش‌بینی‌ها به هوش مصنوعی (AI) متکی هستند و بسیاری از عوامل تاثیرگذار که شاید در آینده نزدیک رخ دهند را لحاظ نمی‌کنند. با این حال بیایید ببینیم که پلتفرم‌های مشهور بازار در مورد پیش بینی قیمت استلار چه نظری دارند:

آینده ارز استلار از نظر کارشناسان Wallet Investor

به گفته کارشناسان Wallet Investor، استلار یک سرمایه گذاری کوتاه مدت و بلند مدت عالی است. تا سال ۲۰۲۷، قیمت پیش‌ بینی ‌شده استلار در حدود ۰.۸۰۴۷ دلار خواهد بود. بنابراین، خرید استلار XLM می‌تواند سرمایه‎‌گذاری خوب باشد.

آینده ارز استلار از نظر کارشناسان Trading Beasts

طبق گفته کارشناسان Trading Beasts، قیمت استلار طی چند سال آینده به شدت افزایش خواهد یافت. پیش بینی می‌شود تا پایان سال ۲۰۲۴ میانگین قیمت‌ها حدود ۰.۴۰۴ دلار باشد.

آینده ارز استلار از نظر کارشناسان Capital

بر اساس پیش بینی کارشناسان وبسایت GOV Capital، قیمت استلار روند صعودی خواهد داشت. بنابراین، این ارز دیجیتال ممکن است در بلند مدت یک گزینه سرمایه‌گذاری خوب محسوب شود. قیمت توکن XLM در حدود ۰.۴۶ دلار طی پنج سال آینده قابل پیش بینی است.

آیا استلار ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

موفقیت استلار به عوامل متعددی بستگی دارد. اولاً، اگر این پلتفرم بتواند قابلیت‌های خود را بیشتر کند و خدمات خود را به مؤسسات مالی بزرگتر گسترش دهد، آنگاه می‌تواند فضایی برای رشد داشته باشد.

علاوه بر این، افزایش مقررات در حوزه کریپتو می‌تواند باعث شود برخی برای اتوماسیون و انتقال توکن به استلار تکیه کنند. اگر همه چیز خوبینانه رخ دهد، آینده ارز استلار امیدوارکننده خواهد بود و این ارز دیجیتال ارزش سرمایه گذاری بالایی دارد.

 

سوالات متداول

آیا استار می‌تواند به ۱۰ دلار برسد؟

استلار ممکن است در آینده نزدیک به یک دلار برسد، اما رسیدن این ارز به مرز ۱۰ دلار در آینده نزدیک دشوار خواهد بود، اما این بدان معنا نیست که این کوین پتانسیل بالایی ندارد.

آیا استلار ارزش خرید دارد؟

استلار از نظر ارزش بازار در بین ۲۰ ارز دیجیتال برتر رتبه بندی شده است و مورد علاقه اکثر علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال است. این ارز دیجیتال آینده‌ای قوی دارد و بنابراین می‌توان گفت ارزش خرید بالایی دارد.

آیا استلار یک سرمایه گذاری بلند مدت خوب است؟

پس از بررسی تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت استلار، می‌توان گفت که سرمایه گذاری بلند مدت در این ارز ممکن است سود قابل توجهی را برای سرمایه گذاران به همراه داشته باشد.

قیمت استلار در سال ۲۰۲۳ چقدر خواهد بود؟

قیمت استلار برای سال ۲۰۲۳ در بهترین حالت ۰.۳۴ دلار پیش‌بینی شده است.

قیمت استلار در سال ۲۰۳۰ چقدر خواهد بود؟

بالاترین قیمت استلار در سال ۲۰۳۰ حدود ۰.۷۵ دلار پیش بینی شده است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.