یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

معرفي كارگاه تزريق ژل و بوتاكس

۲۷ بازديد

آموزش تزريق ژل و تزريق فيلر يكي از پرطرفدارترين عمل هاي غير تهاجمي براي زيبايي افراد مي باشد كه اين روزها بسيار بين خانم ها (خصوصاً) جاي حود را باز كرده است. رفع چين و چروك و جوان سازي پوست تنها بخشي از كاربردهاي اين تكنيك زيبايي مي باشد كه با شركت در اين دوره به صورت تئوري و عملي با تمامي كاربردهاي آن آشنا خواهيد شد.

اين كارگاه آموزشي پر مخاطب، زير نظر اساتيد برجسته و مجرب مورد تأييد آكادمي Biocare اروپا برگزار مي شود و شامل مطالب تئوري و عملي براي تسلط كافي شركت كنندگان در كارگاه به موضوع تزريق ژل و بوتاكس مي باشد.( هايفو اولتراپي )

 

 

مدرك بين المللي مورد تأييد آكادمي Biocare

همانند ساير كارگاه هاي آموزشي گروه پزشكي پاسارگاد، كارگاه تزريق ژل و بوتاكس نيز توسط مدرسين و پزشكان آموزش ديده و مورد تأييد آكادمي بيوكر تدريس مي شود. لذا به شركت كنندگان در اين دوره گواهي بين المللي مورد تأييد و قابل استعلام ارائه خواهد شد.( دستگاه ليزر تيتانيوم تك هندپيس )

دوره كامل و جامع آموزش تزريق فيلر

 

در دوره كامل و جامع تزريق بوتاكس و ژل و فيلر شما با روش هاي تزريق بوتاكس و فيلر آشنا خواهيد شد و مي‌توانيد درباره محصولات و درمان هاي مورد نياز دانش مورد نياز را به دست آوريد. آموزشگاه نداي سلامت براي برگزاري دوره كامل و جامع تزريق بوتاكس و ژل و فيلر اقدام به برگزاري اين دوره نموده است و شما در اين دوره بسيار كاربردي و علمي مي توانيد مدرك معتبر فني حرفه اي اخذ نماييد. دوره كامل و جامع تزريق بوتاكس و ژل و فيلر مناسب براي تمام افراد علاقمند به اين حوزه مي باشد و براي كساني كه جوياي كار با درآمد عالي و جايگاه اجتماعي بسيار مناسب در ايران هستند توصيه مي شود.

شرايط حضور در دوره كامل و جامع اموزش تزريق بوتاكس و ژل و فيلر

براي شركت در اين دوره آموزشي شما مي توانيد با مدرك تحصيلي در مقطع ديپلم در اين كلاس شركت نماييد.از شرايط حضور در كلاس دوره كامل و جامع تزريق بوتاكس و ژل و فيلر داشتن توانايي جسمي حركتي و حداقل معلومات عمومي  مي باشد.

 

 

 

آزمون تئوري و عملي كلاس دوره كامل و جامع تزريق بوتاكس و ژل و فيلر

تمامي كارآموزان در كلاس دوره كامل و جامع تزريق بوتاكس و ژل و فيلر پس از گذراندن اين دوره مي‌توانند با شركت در آزمون تئوري و عملي بوتاكس، تزريق ژل و فيلر و كسب نمره مورد تاييد مدرك معتبر داخلي و قابل ترجمه را دريافت نمايند.( دستگاه ال اي دي تراپي )

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.