یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۰۳

آموزش تزريق بوتاكس

۲۷ بازديد

آموزش تزريق ژل و بوتاكس در كرج

در بين عمل هاي غير تهاجمي كه در زمينه زيبايي انجام ميشود تزريق ژل و بوتاكس علاقه مندان بسياري چه در بين خانم ها و چه آقايان  به خود جذب كرده از بين بردن چين و چروك يكي ازكاربرد هاي اين روش زيبايي است علاقه مندان با حضور در كلاس آموزشي در كرج  و گذراندن جلسات تئوري و عملي با همه كاربرد هاي تزريق ژل و بوتاكس آشنا و مهارت لازم را كسب خواهند نمود( آموزش ليزر )


آموزش تزريق ژل و بوتاكس در كرج

يكي از سرفصل هايي كه در دوره هاي آموزش تزريق بوتاكس كرج به آن پرداخته ميشود آموزش روش هاي تزريق ژل و و تزريق بوتاكس است كه بسيار نيازمند مهارت و دقت ميباشد. تزريق ژل و يا بوتاكس با توجه به نقطه ي مورد نظر و ميزان تزريق و عمق تزريق مواردي ازين دست تفاوت هاي با هم دارند كه اين آمزش هاي توسط اساتيد مجرب و با تجربه اين حوزه به صورت حرفه اي طي جلسات تئوري و عملي آموزش داده مي شود

كارگاه آموزش ليفت با نخ يا كاشت نخ

هزينه و مزاياي ليفت صورت با نخ

روش‌هاي نوين جوانسازي پوست شايد نتوانند زمان را متوقف كنند ولي مي‌توانند به شكل چشمگيري روند پيري پوست را كند و آهسته كنند. ليفت با نخ يكي از روش‌هاي محبوب و موثر براي بهبود انحناي سطحي يا كانتور صورت است و مي‌تواند چين و چروك‌هاي صورت را حتي در سنين بالا، محو كند.

ليفت صورت با نخ چيست؟

تا همين چند سال پيش تنها راه درمان افتادگي و شل شدگي پوست، جراحي ليفت صورت بود؛ يك جراحي دشوار با خطرات بسيار و دوران نقاهت طولاني. البته روش‌هاي جوانسازي بسياري هستند كه قدمتي طولاني دارند ولي نتايج اكثرشان قابل مقايسه با نتايج نهايي جراحي ليفت نبود. در واقع تنها راه رفع افتادگي پوست، حذف پوست اضافي به كمك تيغ جراحي بود.( سوپرانو ايس تيتانيوم )

جراحي ليفت با اين كه مي‌تواند به نتايج فوق‌العاده‌اي منجر شود، خطرات بسيار و هزينه‌هاي بالايي دارد؛ براي همين بسياري از متقاضيان يا علاقه‌اي به رفتن زير تيغ جراحي نداشته يا از لحاظ شرايط جسمي و رواني، توان انجام اين كار را ندارند. به همين دليل روش‌هاي مدرن‌تر و كم‌تهاجمي‌تري براي ليفت صورت ابداع شد كه ليفت صورت با نخ (Thread Lift) يكي از آن‌ها است.( ليزر تيتانيوم )

ليفت صورت با نخ يك روش جوانسازي است كه در آن از نخ‌هاي بخيه‌ي موقت يا جذبي براي ليفت يا بالا بردن پوست استفاده مي‌شود. بخيه‌هاي موقت در زير پوست كار مي‌شوند و ۲ تاثير جوانسازي فوق‌العاده بر صورت شما مي‌گذارند:( هايفو اولترا 4d )

۱) ليفت و سفت كردن پوست

در اين روش نيازي به استفاده از تيغ جراحي نيست و هيچ برش يا برداشتي روي پوست انجام نمي‌شود. به جاي آن جراح متخصص با ايجاد تغييراتي در زير پوست كاري مي‌كند كه پوست صورت بالا بيايد و سفت شود. در واقع به جاي بريدن پوست اضافه، جراح با استفاده از نخ‌هاي بخيه، آن‌ها را جمع و سفت مي‌كند تا ديگر افتادگي در سطح پوست قابل مشاهده نباشد. پس بدون دردسرهاي جراحي ليفت، پوستي 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.