چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

آموزش كار با ليزر و دستگاه ها

۲۶ بازديد

معرفي دوره آموزش كار با ليزر پوست

در دوره 

آموزش ليزر

 پوست شما با رعايت بهداشت و ايمني طرز كار با انواع ليزر پوست را متناسب با رنگ پوست افراد مختلف و ويژگي هاي پوستي آنها ياد خواهيد گرفت.آموزشگاه نداي سلامت براي برگزاري دوره هاي آموزش كار با ليزر پوست و مو اقدام به برگزاري اين كلاس كرده است و شما ميتوانيد در اين دوره كاربردي و علمي با هر مدرك تحصيلي حضور يابيد. دوره آموزش كار با ليزر پوست براي تمام افرادي كه علاقه دارند از مهارت هاي خود كسب درآمد كنند بسيار مناسب مي باشد و شما مي توانيد در انتهاي اين دوره علاوه بر درآمد عالي يك جايگاه مناسب اجتماعي نيز كسب كنيد.

 

آموزشگاه نداي سلامت از جمله مراكز برجسته و معتبر در زمينه آموزش كار با ليزر پوست در تهران مي باشد.دوره آموزش كار با ليزر پوست توسط مدرسين با تجربه و متخصص و با نظارت مديريت مسابقه آموزشگاه نداي سلامت برگزار مي شود. در اين دوره آموزشي شما با تكنيك هاي جديد كار با انواع ليزر را به طور كامل ياد خواهيد گرفت و مي توانيد در جهت ارتقاء سطح كيفيت علمي خود گام مثبتي برداريد. در پايان دوره آموزش كار با ليزر پوست و مو به كليه افراد مدرك معتبر و بين المللي سازمان فني و حرفه‌اي اعطا ميگردد.

 
 

 

آموزش كار با ليزر CO2

امروزه با توسعه و پيشرفت در صنعت و اقتصاد دستگاه‌ها و ماشين‌هاي صنعتي جاي انسان‌ها را گرفته‌اندو يكي از پركار پركاربردترين اين دستگاه‌ها ليزرهاي برش هستند. اين ليزرها انواع بسيار زياد و مختلف و متنوعي دارند و هركدام از اين دستگاه‌ها كاربرد خاص خودشان را دارند. يكي از انواع معروف اين ليزرها آموزش ليزر CO2 است كه اين ليزر كه نحوه كاركرد اين ليزر بر پايه نيروهايي گازي است. گازهاي مورد استفاده از در اين ليزر مخلوط هاي متنوعي از گاز كربن دي اكسيد هستند، و اين ليزر عمدتاً براي كار روي مواد غير فلزي و عمدتا پلاستيك‌ها و چوب مناسب است در ادامه با نحوه كار با اين دستگاه بيشتر آشنا خواهيد شد. ما در اين مقاله قصد داريم آموزش كار با ليزر co2 را به شما آموزش دهيم.

براي استفاده از اين ليزر شما حتماً نياز نداريد كه يك ليزر خريداري كنيد مي‌توانيد از ليزرهاي آموزشگاه‌ها استفاده نماييد ليزر CO2 و حدوداً ده هزار دلار آمريكا هزينه دارد كه هزينه نسبتاً زيادي است. براي جلوگيري از هرگونه آسيب و خسارت احتمالي، آموزش كار با ليزر co2 را با دقت مطالعه نماييد.

مرحله اول آموزش نحوه كار با ليزر co2

اولين قدم در آموزش كار با ليزر co2 اين است كه تصميم بگيريد كه چه ماده اي را مي‌خواهيد براي برش و يا حكاكي استفاده كنيد. دستگاه‌هاي برش ليزر مي توانند متريال هاي مختلفي مانند چوب، پلاستيك، مقوا، پارچه و ورقه‌هاي نازك فلز را به راحتي برش داده و يا حكاكي كنند. توجه كنيد كه هيچ ماده‌اي كه حاوي كلر باشد براي حكاكي با اين دستگاه ها مناسب نيست زيرا باعث توليد دودهاي سمي مي‌شود كه براي انسان مضر است. براي برش براي كار با دستگاه برش ليزري CO2 از تخته‌هاي پي وي سي، وينيل و مدارهاي چاپي خودداري كنيد. همچنين شما بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه شيشه قابل حكاكي است اما قابل برش نيست. و همچنين اين دستگاه توانايي برش فلزي ضخيم را نيز ندارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.