دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

تور اوكراين

۳۲ بازديد

قيمت تور اوكراين چقدر است؟

او هميشه مجري مستقيم و تخصصي تور اوكراين در كيف، اودسا، لويو و خاركف است.قيمت تور اوكراين به عوامل مختلفي از جمله نوع هتل انتخابي، نوع پرواز و البته نرخ ارز بستگي دارد. تفاوت تور اوكراين با ساير تورها اين است كه نرخ آن به ندرت شامل افزايش نرخ مي شود. فروش بليط چارتر داخلي و خارجي، اخذ ويزا، رزرو هتل و فروش تورهاي داخلي و خارجي آماده خدمت رساني به شما عزيزان مي باشد.براي اطلاعات بيشتر، لينك هاي زير را دنبال كنيد. قيمت تور اوكراين به عوامل مختلفي از جمله نوع هتل انتخابي، نوع پرواز و البته نرخ ارز بستگي دارد. تفاوت تور اوكراين با ساير تورها در اين است كه نرخ به ندرت شامل افزايش نرخ مي شود. قيمت تور اوكراين معمولا از 800 دلار تا 1200 دلار متغير است.

رزرو تور

براي رزرو تور اوكراين مي توانيد يك هفته را براي سفر خود مشخص كنيد زيرا تور اوكراين در روزهاي جمعه هر هفته در طول سال به صورت هفتگي انجام مي شود و پنجشنبه ها در بازگشت از تهران مي توان با پرواز مستقيم به كيف اقدام كرد.

تور ارزان اوكراين

اوكراين يكي از كم هزينه ترين كشورهاي اروپايي است كه گردشگران مي توانند با كمترين هزينه به بهترين امكانات دسترسي داشته باشند. قيمت غذا مانند ساير هزينه ها در اوكراين به قدري پايين است كه با 6 دلار (حدود 25000 تومان) در اوكراين مي توانيد به اندازه غذاي سلطنتي بخوريد.

تحويل مدارك و ويزاي اوكراين چقدر طول مي كشد؟

در طول تور اوكراين، مراحل ارسال مدارك و تحويل ويزای اوکراین دو تا سه هفته كاري به طول مي انجامد، بنابراين اگر قصد داريد با تور لحظه آخري اوكراين به اوكراين سفر كنيد، بايد حداقل يك ماه قبل از تاريخ سفر، مقدمات سفر را انجام دهيد. 

 

بهترين زمان براي سفر به اوكراين چه زماني است؟

تور اوكراين به صورت هفتگي توسط آژانس مسافرتي در طول سال برگزار مي شود و شما اين حق را داريد كه زمان و مدت اقامت، هتل و پرواز خود را براي تعيين زمان مناسب براي تور خود انتخاب كنيد. سفر به اوكراين در هر فصلي از سال هميشه مي تواند جذاب باشد، با اين حال بهترين فصل براي سفر به اوكراين بهار از ماه مي تا سپتامبر و پاييز است.


بهترين زمان براي سفر به اوكراين چه زماني است؟

تورهاي اوكراين و جاذبه هاي گردشگري اوكراين كشوري غني از تاريخ و گردشگري است، با كليساها، قلعه هاي قديمي، خيابان هاي منحصر به فرد، درياي سياه، سواحل بكر، رودخانه زيباي دنيپرو و ​​متروهايي كه به عنوان جاذبه هاي تاريخي در اوكراين باقي مانده اند. اوكراين مي تواند هر روز در طول اقامت خود برنامه اي براي لذت بردن از اين كشور داشته باشد.


چرا به اوكراين سفر كنيم؟

اوكراين جواهر اروپاي شرقي و يكي از بزرگترين كشورهاي اروپاست. از نظر گردشگري در رده هشتم اروپا قرار دارد. اوكراين فرهنگ و آداب و رسوم هزاران ساله متنوعي دارد كه با گشت و گذار در ميان مردم مي توان آن را تجربه كرد و لمس كرد. كيف، اودسا و لويو از جمله شهرهاي توريستي اوكراين هستند. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.