چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

اجاره جرثقیل ۱۶۰ تن

۴۰ بازديد
اجاره جرثقیل 160 تنی
این نوع جرثقیل ها بدون فلپ و فلپ دار [بیشتر بخوانید: جرثقیل فلپ چیست؟] استفاده می شود که در ادامه به بررسی تفاوت و کاربرد جرثقیل های فلپ دار و بدون فلپ می پردازیم.

جرثقیل 160 تنی بدون دریچه:
جرثقیل سقفی 160 تن بدون فلپ معمولاً برای بارهای سنگین استفاده می شوند، این نوع جرثقیل قابلیت جابجایی بار 160 تنی را تا فاصله 30 متری و 20 سانتی متری از مرکز خود دارد، لازم به ذکر است که برای این کار تمام وزن های آن وجود دارد. می تواند این کار را انجام دهد لازم به ذکر است که با افزایش مسافت، ظرفیت بار کاهش می یابد به طوری که جرثقیل 160 تنی که می تواند بار 160 تنی را از زمین تا فاصله 3.2 متری با افزایش مسافت بلند کند، به عنوان مثال، 10 متر این ظرفیت بار به 54 تن کاهش می یابد و این روند تا زمانی ادامه می یابد که جرثقیل 1.5 تن بار را در فاصله 60 متری از زمین جدا کند.

جرثقیل 160 تنی با فلپ:
ظرفیت بار جرثقیل با فلپ بسیار بیشتر از بدون فلپ است، با این حال باید توجه داشت که فلپ برای وزن های کمتر به جای مسافت ها و ارتفاع های طولانی تر استفاده می شود. به عنوان مثال، جرثقیل 160 تنی بدون فلپ بار 6 تنی می تواند تا 26 متر از مرکز خود تا ارتفاع 71 متری از سطح زمین حرکت کند، اما با استفاده از فلپ می تواند بار را تا 38 متر از مرکز خود جابجا کند. . برای بالا بردن آن تا ارتفاع 71 متری از زمین، به این معنی است که جرثقیل 160 تنی می تواند فلپ را ببندد، این بار می تواند 6 تن را حدود 1.5 برابر از آن دورتر کند. البته لازم به ذکر است که بستن روکش بسیار مشکل است و علاوه بر تلاش زیاد برای کارکنان هزینه های زیادی را نیز برای شرکت اجاره جرثقیل تحمیل می کند، به عنوان مثال هزینه حمل روکش تا محل استفاده یا کوچکترین جرثقیل برای نصب دریچه جرثقیل 160 تنی مورد نیاز است.


برخی از کاربردهای جرثقیل های 160 تنی.
استفاده در پروژه های راهسازی
یک بنر یا بیلبورد نصب کنید
کولرها را در ارتفاع نصب کنید
برای مونتاژ و جداسازی جرثقیل های برجی استفاده می شود
نصب اسکلت فلزی یا اسکلت ساختمانی.
اقدامات قبل از اجاره جرثقیل 160 تنی
قبل از اجاره جرثقیل 160 تنی باید کارشناسان پارس جرثقیل جهت شناسایی مکان، برآورد هزینه و تعیین تعداد جرثقیل با چه ظرفیت و مشخصات مورد نیاز اعزام شوند. تهیه و اخذ مجوزهای مورد نیاز با رعایت موارد ایمنی یکی از مهمترین مجوزها اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح بویژه پلیس راهنمایی و رانندگی جهت مسدود نمودن پیاده روها، خیابانها و سایر فضاهای عمومی قبل از شروع کار اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح فرآیند خوبی بوده و راه اندازی Job با سرعت بیشتری انجام می شود.

   

    

  

  

 



نحوه ساخت جرثقیل 160 تنی
از آنجایی که این نوع جرثقیل به فضای زیادی نیز برای نصب نیاز دارد، لازم است قبل از اجاره فضای مورد نیاز را آماده کنید، همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما 24/7 آماده هستیم تا اجاره جرثقیل و بالابر را آسانتر و سریعتر کنیم.

بیشتر بخوانید:

مقابله با استرس ناشی از معاملهگری در فارکس

مقدمه‌ای بر نظریه داو

استراتژی برتر معاملات فارکس

دو اشتباه خطرناکی که معامله گران تازه‌کار

تعریف فارکس

سیگنال پرایس اکشن

کتاب آموزش ارز دیجیتال

آموزش تحلیل فاندامنتال

چگونه ارز دیجیتال بخریم

یونی سواپ

سوشی سواپ

ترید ارز دیجیتال

نحوه ساخت و فروش NFT

کتاب تریدینگ ویو

بیت کوین چیست

آموزش فارکس

توکن چیست

بلاک چین

کریپتو

رمز ارز چیست

اتریوم چیست

دوج کوین

ارز مونرو

ارز دیجیتال دش

صرافی بایننس

اندیکاتورهای تکنیکال

صرافی کوین بیس

مقایسه بیت کوین و طلا

آموزش ارز دیجیتال

آموزش ترید ارز دیجیتال

آموزش ساخت کیف پول ارز دیجیتال

آموزش سریع ورود به بازار ارزدیجیتال

اهرم در ارز دیجیتال

چطور ایردراپ رایگان دریافت کنم

روش تحلیل ارز دیجیتال

فارکس یا ارز دیجیتال

چطور وارد بازار ارز دیجیتال شویم

پرایس اکشن چیست

قرارداد آتی چیست

 

 
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.