دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم

۳۳ بازديد

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم 2021


دستگاه لیزر تیتانیوم یکی از پرفروش ترین و با کیفیت ترین دستگاه لیزر موهای زائد شرکت طاهرتاج مادر در بازار می باشد. طول موج قوی دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 از طریق دو هندپیس سایز مختلف 4Q بر روی نقاط مختلف بدن پخش می شود و برای انواع رنگ پوست مناسب است. تیتانیوم 2021 به دلیل داشتن دو هندپیس مختلف به راحتی به موهای زائد قسمت های مختلف بدن دسترسی دارد.

دستگاه لیزر تیتانیوم با شعاع نقطه ای چهار سانتی متری، با هر شات به محدوده وسیعی برخورد می کند و مدت زمان هر جلسه را افزایش می دهد.
درمان مو با لیزر تیتانیوم سوپرانو کاملا بی خطر است. با توجه به تکنولوژی منحصر به فرد In-Motion دستگاه تیتانیوم، خطر هایپرپیگمانتاسیون تا حد زیادی کاهش می یابد. از آنجایی که فرآیند درمان و تنظیمات دستگاه با توجه به شرایط بالینی بیمار از جمله رنگ پوست و مو تعیین می شود، ایمنی و اثربخشی درمان بسیار بالا است و خطرات و خطرات احتمالی به حداقل ممکن کاهش می یابد.



درمان معمولاً نتایج رضایت بخشی را در 6 تا 8 جلسه برای انواع پوست ایجاد می کند. همچنین با وجود فناوری لیزر SHR این دستگاه و تاثیر بر ملانین پوست، امکان درمان برنزه شدن پوست در فصول مختلف وجود دارد.

مشخصات دستگاه لیزر تیتانیوم اصلی 2021
هر دستگاه لیزری که تولید می شود دارای تعدادی ویژگی منحصر به فرد است و این دستگاه نیز از این قاعده مستثنی نیست. اولین ویژگی که دستگاه لیزر تیتانیوم را از سایر دستگاه های لیزر متمایز می کند وجود دو هندپیس است که هر کدام به طور جداگانه یا حتی همزمان با استفاده از طول موج های مختلف و فولیکول مو یا خود فولیکول می توانند به عمق بافت پوست نفوذ کنند. .
تفاوت دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو با سایر دستگاه های رفع موهای زائد سوپرانو چیست؟
دستگاه لیزر تیتانیوم علاوه بر قابلیت های دستگاه لیزر پلاتینیوم از جمله استفاده همزمان و سه بعدی از موثرترین طول موج ها برای رفع موهای زائد (سه طول موج 755، 810 و 1064 نانومتر) به فناوری QuattroTM و نیز مجهز شده است. دارای شعاع لکه ای بزرگ است که مساحت وسیعی از 600 تا 900 سانتی متر مربع را پوشش می دهد. این امر طول درمان را تا 40 درصد کاهش می دهد.


فناوری استثنایی ICE مورد استفاده در نسخه های پلاتینیوم و سوپرانو ICE در دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو به ICE Plus ارتقا یافته است. این سیستم که پیشرفته ترین سیستم خنک کننده است، از ادغام فناوری های خنک کننده TEC و اینورتر تشکیل شده است و تجربیات بی نظیری را برای رفع موهای زائد برای بیماران فراهم می کند.

قابلیت های برتر دستگاه لیزر تیتانیوم سوپرانو به همین جا ختم نمی شود. این دستگاه با نسبت دوگانه امکان استفاده از دو اپلیکاتور مجزا را در یک ردیف فراهم می کند. این باعث می شود که فرآیند لیزر موهای زائد آسان تر و کوتاه تر شود.

همانند نسخه های قبلی، تیتانیوم سوپرانو از فناوری فوق العاده SHR استفاده می کند. تکنولوژی متحرک این دستگاه ها باعث می شود که تمام سطح پوست پوشانده شود. در عین حال فناوری ICE Plus در این محصول به طراوت بخشیدن به سطح پوست و جلوگیری از سوختگی اختصاص دارد. به این ترتیب لیزر موثر موهای زائد بیماران عملا بدون درد خواهد بود.

ویژگی های درمان با دستگاه سوپرانو تیتانیوم اصلی
دستگاه لیزر تیتانیوم به دلیل داشتن ویژگی های برتر فرآیند درمان را برای بیمار و اپراتور راحت و ایمن کرده است.در زیر به برخی از این ویژگی ها اشاره می شود:

درمان انواع پوست در تناژهای رنگی مختلف
دستگاه لیزر سوپرانو با ترکیب سه طول موج لیزر مختلف در یک اپلیکاتور، امکان درمان های متنوع و هدفمند را برای مراجعین با شرایط مختلف فراهم کرده است. طول موج های مورد استفاده در لیزر تیتانیوم عبارتند از: لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتر، این طول موج برای هدف قرار دادن طیف وسیعی از رنگ ها به ویژه موهای ریز و کرکی و موهای روشن استفاده می شود. طول موج دوم SPEED 810nm است، این طول موج برای هدف قرار دادن موهای ریشه عمیق برای لیزر موهای زائد پوست تیره استفاده می شود و در درمان نواحی مختلف بدن و صورت مانند بازوها، پاها، گونه ها و چانه بسیار موثر است. در نهایت، طول موج 1064 نانومتری Nd:YAG به دلیل طول موج زیاد، به خوبی به لایه های داخلی پوست نفوذ می کند و به طور خاص فولیکول های مو را هدف قرار می دهد.

لیزر موهای زائد برای پوست برنزه بدون خطر سوختگی
دستگاه لیزر تیتانیوم 2021 به دلیل طول موج طولانی 1064 نانومتر برای درمان موهای زائد در افراد دارای پوست برنزه بسیار موثر و ایمن است. به عبارت دیگر لیزر: دیاگ علاوه بر تغییر و افزایش پراکندگی رنگدانه ملانین در پوست برنزه شده به خوبی از لایه های سطحی پوست عبور کرده و مستقیم و بدون انحراف خاص به رنگدانه فولیکول های مو می رسد. بنابراین خطر سوختگی سطح پوست در برنزه کننده ها تقریباً صفر است.
 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.