یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

نصب ماربل شیت

۲۸ بازديد
در این مقاله نصب دال های مرمری را توضیح خواهیم داد. همانطور که می دانید صنعت دکوراسیون داخلی نیاز مبرمی به محصولات متعددی دارد، به این معنی که فروش روزانه در صنعت دکوراسیون داخلی به روش های مختلفی بستگی دارد که یکی از آنها دیوارپوش سنگ مرمر از حدود شش سال قبل از ورود این ورق ها به صنعت است. دکوراسیون داخلی در واقع تحول قابل توجهی در این صنعت رخ داده است، ورق های مرمر برای دیوارپوش با ضخامت 2 تا 4 میل قادر است بازار داخلی کشور را به خوبی تامین کند و نیم نگاهی هم به صادرات این محصول وجود دارد. تولید - محصول. در این مقاله نصب دال های مرمری را شرح می دهیم و سپس به سراغ هزینه های نصب دال های مرمری می رویم. ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که قیمت تخته های مرمر ما کاملاً رقابتی است و نصب نیز با کیفیت عالی انجام می شود. ما در کنار اطمینان از کیفیت عالی این محصولات را در اختیار مشتریان گرامی قرار خواهیم داد.
نصب دال مرمریت و اجرای آن باید توسط تکنسین مجرب انجام شود زیرا ممکن است دوستانی که متخصص فنی نیز هستند نتوانند نصب این دال را به درستی به پایان برسانند. زیرا نیازمند دستگاه های عمودی و افقی خاص خود است که اجرای این پروژه را تسهیل کند.به تکنسین ها و نصابانی که پروژه های متعددی را نصب کرده اند پیشنهاد می کنیم ورق مرمر را نصب کنند تا نصب بی نقصی از این پروژه داشته باشند. فقط با ما تماس بگیرید.

نصب و راه اندازی تخته سنگ مرمر
دال ماربل شیت به عنوان یک ماده بسیار بادوام جایگزین سنگ متریال مجلل در ساختمان های مختلف شده است. از قدیم الایام سنگ طبیعی به دلیل زیبایی منحصربفرد و همچنین دوام بسیار بالا و طولانی مدت در انواع پروژه ها مورد استفاده قرار گرفته است. اما موضوعی که تولیدکنندگان را به سمت تولید تخته سنگ مرمر سوق داده است، ایجاد یک ماده سبک تر و مناسب برای استفاده در هر فضایی و با دوام مانند سنگ طبیعی است. اگر بخواهیم در مورد امکانات دال مرمر صحبت کنیم باید به نصب بسیار آسان و راحت آن اشاره کنیم.
در هنگام خرید انواع متریال هایی که برای دکوراسیون داخلی استفاده می شود، توجه به نحوه نصب این متریال بسیار مهم است. در مورد نصب دیوارپوش مرمری باید به شما بگویم که بسیار ساده و روان است و اگر کمی فنی باشید و به محیطی که دارید تسلط داشته باشید، حتی ممکن است بتوانید آن را به راحتی در یک منطقه کوچک نصب کنید.البته برای یک متراژ بزرگ بهتر است از نصاب حرفه ای کمک بگیرید که در تیم نصب ما برای شما ارسال می کنیم تا ورق سنگ مرمر را سریعتر نصب کنید. آذران دکور کارگران ماهر و ماهری در هر زمینه ای دارد که می توانید با خیال راحت از طراحی تا اجرا را به تیم طراحی، فروش و نصب حرفه ای ما بسپارید.



در مورد نصب ورق سنگ مرمر ترمو وال یک ویژگی مهم را در نظر داشته باشید و آن اینکه دیوار باید یک دست باشد، مطمئناً وقتی شبانه روز با کارمندان خود در ارتباط هستید، شبکه فروش قطعا به شما می گوید که روی آن سخت کار کنید. پروژه خود را برای ما ارسال کنید تا آنها را ببینیم و در صورت نیاز به بازدید حتما هر روز به کارگاه می آییم و دور و بر و اندازه گیری و جمع آوری انجام می دهیم تا پروژه کامل را ارائه دهیم این یکی از نکات نصب است اگر دیوار یک دست نیست، نصاب های ما حتما این کار را انجام می دهند و آن را نصب می کنند.
در زیر نصب دیوارپوش سنگ مرمر را به صورت پروژه ای به صورت نمونه و گام به گام برای شما توضیح خواهم داد.برای شروع، فرض می کنیم بین کابینت ها فاصله دارید و می خواهید این فضا را با ورق های مرمر بپوشانید. همچنین در مورد نصب ورق سنگ مرمر بین کابینت ها این نکته معماری را بگوییم که از آنجایی که ستون ساختمان در آشپزخانه قرار دارد، در آشپزخانه وقفه ای داریم، این ستون باید توسط ما کاملا زیبا و شیک ساخته شود. . بنابراین با توجه به اینکه ورق روی آن سوار می شود و سپس ابزار گوشه و کنجی روی آن سوار می شود و در نهایت با ابزار تسمه کار را تمام می کنیم.

قیمت نصب سنگ مرمر
هر ورق سنگ مرمر در اندازه های 1 متر و 22 سانتی متر و طول 2 متر و 80 سانتی متر موجود است. طرح های مختلف پوشش و چهار لایه UV وجود دارد که می تواند محیط بین کابینت ها را بسیار زیبا و عالی بپوشاند. اندازه آشپزخانه شما نیز تعداد ورق ها را تعیین می کند و در آشپزخانه های کوچکتر معمولا بین 1 یا حداقل دو ورق سنگ مرمر کل فضا را به طور کامل می پوشاند. برای نصب دیوارپوش ورق سنگ مرمر در فضای فرضی بین کابینت ها ابتدا باید ابعاد و ابعاد دقیق هر دیوار را داشته باشیم برای این کار می توان با متراژ اندازه های دقیق را به دست آورد و روی سنگ مرمر اعمال کرد. ورقحالا نوبت برش ابعاد مورد نظر از ورق مرمر است. حالا می توانید به راحتی ورق مرمر را با دستگاه برش یا پلکسی گلاس برش دهید (به دلیل مواد مقاوم ورق مرمر کار کمی سخت تر خواهد شد).

در مورد قیمت نصب دال مرمر ذکر این موارد بسیار حائز اهمیت است به این صورت که هر چه دیوار یک طرفه تر باشد قیمت مناسب تری دارد و اگر بخواهیم از کار زیاد کم کنیم و همچنین اگر داریم کار روی فونداسیون حتما باید پرداخت کنیم نصب هم بالاتر است، شرکتی در شیراز داریم که اگر پروژه در یک روز کاری انجام شود مشکلی پیش نمی آید و هزینه یک روز کاری توسط سازمان پرداخت می شود. مشتری و ما نصب حضور شما را پیشنهاد خواهیم کرد اما با توجه به اینکه برخی به دلیل بزرگتر بودن سایت قرارداد دو طرفه لازم است و در نهایت وقتی نصاب کار می کند چه در وسط و چه در انتها از پروژه، مشتری محترم باید نسبت به تسویه قبض اقدام نماید.



اما دومین ویژگی قابل توجه در مورد نصب ورق سنگ مرمر این است که قیمت زیرساخت، نصب ورق و نصب ابزار به طور جداگانه محاسبه می شود، اما ذکر شد که پروژه هایی که دارای متراژ کمی هستند. در همان روز کاری نصب شود درخواست می شود اما ابزار آلمینیومی و همچنین ابزارهای ورق سنگی در پروژه نصب می شود تا با توجه به متریالی که معماران در نظر گرفته اند کار را زیبا کنند.اما در مورد نصب ورق سنگ مرمر بیشتر صحبت خواهیم کرد. اما مهمترین اصل برای انجام پروژه یک دست این است که بهترین نوع نصب را برای شما داشته باشید.(آذران پلاستیک)
اکنون نیمی از مراحل نصب ورق سنگ مرمر را انجام داده اید. سپس نوبت به نصب دیوارپوش ورق مرمر بر روی دیوار می رسد. قبل از آن توجه شما را به چند نکته در مورد دیوار پایین جلب می کنم:
دیوار زیرین باید عاری از برجستگی های بزرگ و بزرگ باشد دیوارهایی که برای نصب دیوارپوش ورق مرمر مناسب هستند یکنواخت و صاف هستند. به عنوان مثال می توانید نصب آسان این موارد را داشته باشید.



روکش سرامیک، روکش سنگ یکنواخت، دیوار گچی، دیوار موزاییکی، دیوار رنگ شده، دیوار کاغذ دیواری، البته زیاد فرقی نمی کند که کاغذ دیواری را بردارید یا بگذارید، اما چسبندگی 100% روی گچ یا رنگ پایه بهتر خواهد بود. و انواع دیگر دیوارها که به طور کلی سطحی صاف ایجاد می کنند.
دیوارپوش سنگ مرمر متریالی است که در برابر رطوبت و گرما کاملاً مقاوم است بنابراین اگر دیوار شما قبلاً رطوبت داشته است و اکنون می خواهید جلوه های آن را بپوشانید کاملاً مناسب است و رطوبت را بر نمی گرداند.((آذران پلاستیک))
پس از نصب دیوارپوش ورق مرمر و چسباندن آن به دیوار با چسب مخصوص این ماده، نوبت به نصب ابزار ورق مرمر می رسد.قطعا اگر شما هم از همراهان شرکت هستید و مقالات ما را دنبال کرده اید، با ابزار روکش سنگ مرمر برای دیوار سنگی آشنا هستید. از این ابزارها برای ایجاد ظاهر بهتر و زیباتر در پروژه ها استفاده می شود و باعث برتری این سبک دیوارپوش نسبت به سایر مصالح از جمله کاشی و سرامیک شده است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.