یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

خرید گوگل ویس

۴۲ بازديد
Google Voice را بخرید
پس از خرید یک حساب Google Weiss، همیشه می توانید بدون شارژ مجدد به شماره شخصی خود دسترسی داشته باشید!

دریافت تماس از تمامی کشورها و برقراری تماس یا ارسال پیامک به آمریکا و کانادا نیز کاملا رایگان است.

اشتراک کاملا قانونی است و پس از خرید ایمیل و رمز حساب برای شما ارسال می شود.

همچنین می توانید شماره را به ایمیل شخصی خود انتقال دهید.

می توانید جزئیات ایمیل دریافتی را تغییر دهید.

اکانت از طرف فروشگاه کاملا قانونی است.

ماربل شیت

با خرید گوگل ویس; یک شماره مجازی اختصاصی داشته باشید!
خرید شماره مجازی اختصاصی Google Voice

این روزها بسیاری از ما از اینترنت استفاده می کنیم و در بسیاری از سایت های خارجی به شماره مجازی نیاز داریم، در اینجا اشتراک گوگل ویس به ما کمک می کند. با خرید گوگل ویس می توانید یک شماره اختصاصی آمریکا داشته باشید و همیشه به آن دسترسی داشته باشید. شما می توانید از این شماره مجازی در انواع سایت ها و یا دستگاه ها استفاده کنید و نگران از دست دادن شماره خود بعد از مدتی نباشید زیرا این شماره تاریخ انقضا ندارد و با خرید گوگل ویس به شماره دائمی آمریکا دسترسی خواهید داشت. شماره ایالات متحده آمریکا

چگونه یک حساب Google Weiss بدهیم؟
پس از خرید شماره مجازی دائمی، یک ایمیل ورود به جیمیل و رمز عبور دریافت خواهید کرد که در ایمیل اشتراک گوگل ویس شما فعال شده است. شما به نمایه دسترسی کامل دارید و می توانید جزئیات حساب را تغییر دهید یا تأیید صحت 2 مرحله ای را در این ایمیل جدید فعال کنید. همچنین می توانید شماره Google Weiss خود را به ایمیل خود منتقل کنید و بدون نگرانی از ایمیل شخصی خود با یک شماره مجازی دائمی Google Weiss استفاده کنید.

نحوه ارسال یک حساب Google Weiss:
شرایط خرید Google Voice Google Voice
  
با یکبار پرداخت و خرید شماره مجازی گوگل، بدون محدودیت به شماره مجازی دائمی گوگل دسترسی خواهید داشت.ایمیل اکانت و رمز عبور برای شما ارسال می شود، همچنین می توانید شماره را به ایمیل شخصی خود انتقال دهید.
می‌توانید نمایه ایمیل دریافتی خود را تغییر دهید (مانند تغییر رمز عبور یا روشن کردن تأیید دو مرحله‌ای).
اکانت کاملا قانونی ارائه شده توسط فروشگاه Account4all.
اکانت فقط به شما و به صورت کاملا خصوصی داده می شود.
شماره مجازی ایالات متحده در حساب فعال شد.
می‌توانید تماس‌ها، پیام‌های صوتی را ضبط کنید، پیامک‌ها را رایگان دریافت کنید.
امکان استفاده از این شماره برای اپل آیدی، تلگرام، واتس اپ و سایر سایت ها و اپلیکیشن های محبوب وجود دارد.
تماس یا ارسال پیامک با شماره ها در ایالات متحده و کانادا کاملا رایگان است!
برای سایر کشورها، می توانید با شارژ کردن حساب خود تماس برقرار کنید.



مراحل انتقال حساب گوگل ویس به ایمیل شخصی:
لطفاً برای انتقال شماره پس از خرید Google Weiss از وب سایت voice.google.com بازدید کنید
با داده هایی که دریافت کرده اید وارد شوید
اکنون از طریق لینک (https://voice.google.com/u/2/settings) وارد تنظیمات حساب کاربری شوید.
روی انتقال کلیک کنید.
در صفحه جدیدی که در کنار شماره شما باز می شود، دوباره روی انتقال کلیک کنید.
ایمیلی را که می خواهید به آن منتقل کنید انتخاب کنید و روی انتقال کلیک کنید.
پایان ! شما با موفقیت شماره خود را منتقل کردید، در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با پشتیبانی ما تماس بگیرید.

در اینجا مواردی وجود دارد که هنگام خرید Google Voice باید به آنها توجه کنید:
لطفاً توجه داشته باشید که می توانید از حساب Google Voice خود فقط با IP های ایالات متحده استفاده کنید.
حتماً هر ماه یک پیام از شماره مجازی خود به شماره ای در ایالات متحده ارسال کنید تا شماره شما فعال بماند.
می توانید به صورت رایگان با شماره های ایالات متحده پیامک یا تماس بگیرید، بنابراین این کار را ماهانه انجام دهید.نیازی نیست شماره ای که با آن تماس می گیرید فعال باشد، فقط تماس بگیرید یا پیامک ارسال کنید و نیازی به دریافت پاسخ ندارید.
هر ماه با ایمیلی که شماره شما روی آن تنظیم شده است، ایمیل ارسال یا دریافت کنید.
لطفاً هنگام استفاده از Google Weiss GPS دستگاه خود را خاموش کنید.

حساب صوتی گوگل در چه خدماتی می تواند استفاده شود؟
ویژگی های خرید حساب Google Voice Google Voice این سرویس را می توان در اکثر سایت ها و برنامه های اینترنتی استفاده کرد، اگر برای استفاده تجاری یا دانشگاهی به شماره مجازی ایالات متحده نیاز دارید یا برای ثبت نام در یک برنامه به شماره مجازی ایالات متحده نیاز دارید، Google Weiss قطعا بهترین است. گزینه. در زیر لیستی از برخی از محبوب ترین برنامه ها یا سایت هایی است که از Google Weiss پشتیبانی می کنند:

مطمئن ترین راه برای خرید شماره مجازی گوگل چیست؟
شماره شما بخشی از هویت شماست و در صورت گم شدن آن، امنیت اطلاعات و تمامی حساب هایی که روی آن شماره داشتید در خطر خواهد بود. شما می توانید این اشتراک کاملا قانونی با گوگل ویس را از سایت ما انجام دهید و آن را به ایمیل شخصی خود ارسال کنید. حرکت. بهتر است همیشه از این اکانت با آی پی آمریکایی استفاده کنید و تماس های مغایر با قوانین گوگل نداشته باشید تا بتوانید بدون مسدود شدن و به طور دائم از این اکانت استفاده کنید.

اگر یک حساب Google Weiss غیرقانونی یا هک شده ایجاد کنید، حساب شما همیشه بسته می شود، بنابراین با خرید Google Weiss از فروشگاه Account4all از امنیت خود اطمینان حاصل کنید و یک حساب Google Voice قانونی خریداری کنید.

چگونه می توان شماره را پس از خرید گوگل ویس فعال کرد؟
پس از خرید اکانت، وارد سایت IP Voice آمریکا شوید.به google.com بروید و با اطلاعاتی که از ما دریافت کرده اید وارد شوید. وارد رابط کاربری گوگل ویس می شوید که در آن می توانید شماره گوگل ویس خود را در سمت راست صفحه مشاهده کنید، همچنین می توانید از این صفحه تماس و پیامک ارسال کنید یا به تماس های دریافتی خود پاسخ دهید.

.

سقف کناف

۶۹ بازديد

سقف کناف
سقف کاذب کناف ورق های گچی که با کاغذ مخصوص پوشانده شده اند کناف نامیده می شود.کناف نام شرکتی است که این محصول را اختراع و تولید کرده است.این محصول جایگزین بسیاری از مواد مانند گچ و خرگوش یا آجر و دیوار شده است. این محصول علاوه بر سبک بودن، بسیار بادوام بوده و سرعت کار با این ماده بالاست. از کناف هم در سقف و هم روی دیوار استفاده می شود. و ترکیبی از مواد دیگر به عنوان تزئین استفاده می شود. این محصول نیاز به رنگ آمیزی دارد. پس از اتمام کار
سقف کاذب کناف یکی از محصولات شرکت کناف می باشد که به دلیل سبکی، انعطاف پذیری بالا، هزینه کم و ... امروزه در طراحی و معماری داخلی اکثر منازل اداری، تجاری و مسکونی به عنوان روکش (مخفی ساخت) می باشد. امکانات، امکان نور مخفی و...) سقف اصلی یکی از پرکاربردترین سقف های کاذب می باشد.
سقف کاذب کناف ثابت را می توان به دو شکل دکوراتیو ساده و یا یکپارچه اجرا کرد.. دست طراحان و معماران داخلی در اجرای ایده های خلاقانه برای اجرای
سقف کاذب در محیط هایی مانند سالن های ورزشی، رستوران ها، دکوراسیون سقف فروشگاه، لابی هتل ها باشید. ، اماکن فرهنگی و هنری و ...

    



سقف مشبک پی وی سی
شینگل مشبک 60 در 60 انواع مختلفی دارد که در ادامه به اختصار به آنها می پردازیم.
سقف کاذب شبکه ای به دو دسته دکوراتیو و اداری تقسیم می شود.سقف کاذب دکوراتیو شامل سقف آسمان مجازی، موزاییک و پلکسی می باشد که عمدتاً در اماکن مسکونی و به عنوان دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد.سقف کاذب یا سقف مشبک اداری از نوع ساده دارای مدل های مختلفی می باشد که از آن جمله می توان به کاشی گچی، کاشی پی وی سی سفید براق، کاشی پی وی سی طرح دار، کاشی آکوستیک اشاره کرد (سقف کاذب در البرز). مکان های اداری تجاری عبارتند از پارکینگ،تولید کننده سقف کاذب، سوله. نمونه سقف کاذب pvc فروشگاه سقف کاذب
سقف پی وی سی بهترین گزینه برای تمامی مکان ها اعم از دفاتر تجاری و سرویس های بهداشتی است زیرا ضد آب و قابل شستشو می باشد. پی وی سی با طرح های مختلف و رنگ های روشن در اختیار شماست. این سقف ها سبکی بیشتری دارند و دلیل زیبایی سقف های کاذب پی وی سی نیز همین است.سقف های آسمان مجازی و سقف های موزاییکی CNC از جمله این سقف ها هستند که هر کدام با ظاهر خود می توانند فضای شما را متنوع کنند.


کاشی آسمان مجازی یا آسمان مجازی
سقف آسمان مجازی یکی دیگر از سقف های فانتزی محبوب است که فضای سبز و درختان یا آسمان را به نمایش می گذارد و فضای بیرون را القا می کند. این ماده برای پوشش سقف اصلی استفاده می شود. رای دادن به یک خانه رویایی، شاید داشتن سقفی که در آن ابرها حرکت می کنند و نور زیادی به اتاقتان می بخشد کمی دور از ذهن نباشد، با ساختار نورانی آسمان مجازی شکی نیست و می توانید برای مدتی که چه در خانه کار کنید و چه در محل کار، هر بار که به بالا نگاه می کنید، خود را در فضایی باز با آسمان آبی احساس کنید و از این فضا نهایت لذت را ببرید و به جای احساس خستگی و بی حوصلگی، لذت بودن در فضای وسیع را احساس کنید. محلی.شما داریدمعایب آسمان مجازی
برخلاف تمام امکانات و مزایایی که آسمان مجازی در اختیار کاربران قرار می دهد، نصب این گونه پازل ها و نوارهای شبکه ای باریک می تواند از جذابیت بصری آن بکاهد، زیرا طرح چاپ روی آسمان مجازی به شکل کاشی های پی وی سی در ابعاد مختلف انجام می شود. پارچه نیست و برای نصب به عنوان سقف کاذب نیاز به شبکه بندی دارد.
جنس: این نوع سقف از طلق ساخته شده و در ضخامت های مختلف عرضه می شود که ضخامت معمول و استاندارد 2 میلی متر می باشد.
پایه : ابعاد استاندارد این نوع سقف کاذب 60 در 60 می باشد و پایه محاسباتی آن 60 در نظر گرفته شده است اما با توجه به نیاز مشتری و ابعاد استاندارد برگه طلاق می توان ابعاد خاصی را ساخت.
موارد استفاده: سرسرا - اتاق نشیمن - تالار عروسی - آشپزخانه - حمام - پاسیو



    

   

    

  

  

 





سقف موزاییک یا کاشی موزاییک و قیمت سقف کاذب
سقف موزاییک CNC یا تایل موزاییک پی وی سی در واقع روکشی از پی وی سی به صورت کاشی 60*60 یا ورق ام دی اف می باشد که به دلیل نفوذ ناپذیری امکان استفاده از آن را در مکان های مرطوب و خشک مانند شهرهای شمالی به ما می دهد. ، حمام، سرویس بهداشتی و ... جایگزین مناسبی برای کاشی های چوبی می باشد. به عبارت دیگر سقف های موزاییکی CNC از چوب و پی وی سی برای استفاده در محیط های خشک و مرطوب ساخته شده اند. دلیل نامگذاری این نوع سقف، استفاده از دستگاه CNC برای برش اسلیمی و اجرای طرح های موزاییک بسیار زیبا و پیچیده در ورق های پی وی سی می باشد که به عنوان سقف کاذب و پارتیشن در دکوراسیون داخلی و تقسیم فضا، سقف کاذب آشپزخانه کاربرد دارد.

 

 بیشتر بخوانید:

 

انواع دیوارپوش و مزایا و معایب هریک

۱۱۸ بازديد
یکی از قسمت هایی که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل مورد توجه قرار می گیرد، دیوارپوش است. دیوار به عنوان جداکننده فضا محسوب می شود که علاوه بر این نقش می تواند عنصری تزئینی نیز به حساب آید. امروزه با استفاده از دیوارپوش های متنوع می توان نمای بسیار زیبایی را در ساختمان ایجاد کرد.
این عنصر تزئینی جذابیت خاصی به فضای داخلی می بخشد و علاوه بر زیبایی ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. امروزه استفاده از روکش دیوار در ساختمان ها از محبوبیت خاصی در بین صاحبان خانه برخوردار است. آنها نه تنها در ساختمان های جدید بلکه برای بازسازی دیوارهای قدیمی نیز استفاده می شوند.
دیوارپوش باعث زیباتر جلوه دادن دکوراسیون داخلی خانه می شود. از نظر جنس و ظاهر تنوع زیادی دارند و قابلیت های خاص خود را دارند. انتخاب روکش دیوار بسته به عملکرد و ویژگی های آن متفاوت است.
به عنوان مثال میزان تردد، نوع کاربرد و ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر حریق و عایق صوتی و حرارتی از جمله عواملی هستند که در انتخاب دیوارپوش ها تاثیرگذار هستند.
دیوارپوش ها به دو دسته دیوارپوش داخلی و خارجی تقسیم می شوند. یکی از ویژگی های بارز روکش دیوار خارجی مقاومت بالای آن در برابر عوامل محیطی مانند باران و نور خورشید است.
آجر، سنگ، ورق های کامپوزیت و ... نمونه هایی از روکش دیوارهای خارجی هستند. در عوض، دیوارپوش های داخلی تنوع بیشتری دارند و به سلیقه های مختلف پاسخ می دهند. بنابراین رقابت بین تولیدکنندگان برای ایجاد طرح های متنوع و زیبا بسیار زیاد است.
دیوارپوش ها بسته به جنسشان قیمت های متفاوتی دارند پس بهتر است قبل از خرید با انواع دیوارپوش ها و ویژگی های آن ها آشنا شوید سپس به فروشگاه ها یا نمایندگی های شهر خود مراجعه کرده و خرید کنید.با سازنده همراه باشید تا با انواع دیوارپوش داخلی آشنا شوید.

    

روکش دیوار چوبی و آجر داخلی
دیوارپوش های چوبی استحکام بالایی دارند اما برای نگهداری طولانی مدت بهتر است از روکش های مختلف برای آنها استفاده شود. این نوع دیوارپوش نیز عایق صوتی و حرارتی بوده و برای نصب آن نیازی به زیرسازی نیست.
امروزه به دلیل گرانی چوب و به منظور حفظ محیط زیست از چوب مصنوعی مانند ام دی اف در ساخت دیوارپوش استفاده می شود.
در ساخت دیوارپوش های چوبی از تخته های پهن و باریک چوبی در رنگ های مختلف استفاده می شود. این دیوارپوش را می توان به صورت عمودی و افقی نصب کرد.
دیوارپوش های چوبی را نصب کنید
برای نصب دیوارپوش چوبی ابتدا به یک پلان کلی از دیوارها نیاز داریم که بر اساس مشخصات دیوار طراحی شده باشد. در مرحله بعد، زمان کنترل سخت شدن است.
در این مرحله سطح زیر کار بررسی می شود و در صورت داشتن فرورفتگی یا برآمدگی ترمیم می شود و سپس زیر کار اجرا می شود.
در این مرحله چهار قطعه ام دی اف و نئوپان روی دیوار نصب می شود تا دیوارپوش ها به درستی روی دیوار نصب شوند. این قطعات به صورت موازی و در فواصل زمانی معین قرار می گیرند.
در مرحله آخر نوبت به نصب قطعات دیوارپوش می رسد. همچنین می توان دیوارپوش ها را بدون واسطه و بدون نیاز به زیرسازی مستقیماً روی دیوار نصب کرد.

 

   

    

  

  

 



دیوارپوش چرمی
استفاده از دیوارپوش های چرمی در لابی هتل ها، مجتمع های خرید، مجتمع های مسکونی و مهدکودک ها رایج است. این نوع دیوارپوش عایق خوبی در برابر آتش و صدا بوده و دارای طرح های سه بعدی می باشد.
روکش چرمی را نصب کنید.
دیوارپوش های چرمی به دو صورت نصب می شوند. در روش اول از چسب های صنعتی استفاده می شود که هم روی سطح مورد نظر و هم در پشت دیوارپوش اعمال می شود.در این روش پس از چسباندن می گذاریم چسب کمی خشک شود سپس روکش چرمی را با احتیاط روی دیوار می گذاریم و پس از اطمینان از درست بودن آن دیوارپوش را کاملا به دیوار می چسبانیم دیوار ایجاد فشار .
در روش دوم نیازی به استفاده از چسب های صنعتی نیست زیرا برخی از تولیدکنندگان هنگام تولید این دیوارپوش ها چسب مخصوصی را پشت آن نصب می کنند که تنها با برداشتن فویل محافظ می توان آن را به دیوار چسباند.





روکش دیوار سه بعدی
استفاده از دیوارپوش سه بعدی جلوه بی نظیری به دکوراسیون منزل شما می دهد. این دیوارپوش ها خاصیت ضد حریق دارند و در برابر نفوذ آب مقاوم هستند.
اگر از دیوارپوش های سه بعدی در طراحی خانه خود استفاده می کنید، از اجرای نورپردازی بی نقص غافل نشوید، زیرا نورپردازی مناسب منظره ای دیدنی ایجاد می کند.
دیوارپوش سه بعدی نصب کنید.
هنگام نصب دیوارپوش های سه بعدی ابتدا باید زیرسازی مناسب انجام شود. برای این کار سینی را در زیر پانل ها با استفاده از پیچ و رول آپ پلیت در محل مورد نظر نصب می کنیم. بعد از زیرسازی در صورت نیاز سیم کشی های مربوط به روشنایی را انجام می دهیم و سپس پانل دیوارپوش سه بعدی را می گذاریم.


روکش دیوار سنگی
امروزه استفاده از سنگ های طبیعی و مصنوعی به عنوان روکش دیوار بسیار رایج شده است. روکش دیوار سنگی برای نقاط کانونی خانه، مانند دیوار پشت تلویزیون یا اطراف شومینه استفاده می شود. از ویژگی های این دیوارپوش ها، مقاومت بالای آن در برابر ضربه و خراش های احتمالی خودنمایی می کند.
نصب روکش دیوار سنگی.
برای نصب روکش دیوار سنگی ابتدا چسب سیمانی را با ماله روی سطح مورد نظر بمالید. دقت داشته باشید که چسب سیمان را فقط روی قسمت کوچکی بمالید تا قبل از خشک شدن چسب فرصتی برای چسباندن سنگ داشته باشد.سپس به همین ترتیب شروع به چسباندن دیوارپوش های سنگی کنید.
برای بلند و صاف نگه داشتن سنگ های تزئینی از یک ناخن گیر استفاده کنید. همچنین می توانید از مخلوط چسب و سنگ تزئینی برای پرکردن شکاف ها استفاده کنید. برای این کار برس آغشته به این مخلوط را روی سنگ بمالید و ضربه بزنید.
سپس از پتینه و رنگ استفاده کنید تا با رنگ چسب و رنگ سنگ هماهنگ باشد. این کار را با یک تکه پارچه انجام دهید. در نهایت سیلر تولیدی را داخل سمپاش بریزید و روی سطح مورد نظر اسپری کنید.


روکش دیوار آلومینیومی
دیوارپوش های آلومینیومی از قطعات کامپوزیت آلومینیومی ساخته می شوند. ضخامت این قطعات 4 میلی متر است. این نوع دیوارپوش در انواع تک رنگ، ترکیبی و طرح دار موجود می باشد. قطعات آلومینیومی این دیوارپوش ها با چسب محکمی که در پشت آنها تعبیه شده است به راحتی به دیوار چسبانده می شوند.



نصب دیوارپوش آلومینیومی.
دیوارپوش های آلومینیومی به دو صورت نصب می شوند. در روش اول اگر سطح مورد نظر صاف و بدون فرورفتگی و برجستگی باشد، پانل های آلومینیومی مستقیماً بر روی دیوار نصب می شوند.(دیوارپوش در کرج)
در روش دوم در صورتی که سطح مورد نظر نیاز به زیرسازی داشته باشد ابتدا به وسیله پروفیل های امگا زیرسازی انجام شده و سپس دیوارپوش آلومینیومی را نصب می کنیم.

دیوارپوش کاغذی
دیوارپوش های کاغذی که معمولاً به عنوان کاغذ دیواری شناخته می شوند، در طرح ها و رنگ های متنوعی موجود هستند. کاغذ دیواری انواع مختلفی دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این دیوارپوش، لطفاً از مطالب مرتبط با کاغذ دیواری در این سایت دیدن کنید و با جزئیات آن بیشتر آشنا شوید.
کاغذ دیواری نصب کنید
برای نصب کاغذ دیواری ابتدا سطح زیرین را صاف و جلا دهید.سپس دیوار را با یک لایه چسب بپوشانید. در مرحله بعد کاغذ دیواری ها را 5 سانتی متر بالاتر از ارتفاع مورد نظر برش می دهیم و پشت آن ها را با چسب آغشته می کنیم.
در مرحله بعد از گوشه دیوار شروع به چسباندن کاغذ دیواری می کنیم. ردیف ها را به درستی و در کنار هم بچینید. در مرحله آخر از یک اسفنج تمیز و مرطوب برای پاک کردن چسب های بین درزها استفاده می کنیم.




روکش دیوار پی وی سی
این نوع دیوارپوش که از PVC ساخته شده است در رنگ ها، طرح ها و ابعاد مختلف موجود می باشد. دیوارپوش پی وی سی بسیار بادوام بوده و در برابر نفوذ آب و آلودگی بسیار مقاوم است.
یکی از ویژگی های این دیوارپوش ها قابل شستشو بودن است. استفاده از دیوارپوش پی وی سی در درازمدت مقرون به صرفه است، زیرا این دیوارپوش ها عمر طولانی دارند و برای تمامی فضاها مناسب هستند.

روکش دیوار PVC را نصب کنید
برای نصب دیوارپوش پی وی سی ابتدا به یک سطح صاف نیاز داریم. بنابراین در گام اول زیرساخت ها را راه اندازی می کنیم. در مرحله بعد برای قسمت هایی که دیوار خم یا قوسی دارند شروع به قوس بندی دیوارپوش ها می کنیم.
سپس با اتصال دیوارپوش ها به یکدیگر به کمک پیچ و مهره شروع به تقویت دیوارپوش ها می کنیم. در مرحله آخر پایه را نصب می کنیم.

روکش دیوار فایبرگلاس
فایبرگلاس یا فایبرگلاس یک ماده طبیعی است که از مواد غیر سمی مانند کربنات، سیلیس، کوارتز و دولومیت تشکیل شده است. دیوارپوشی که با این نوع الیاف تولید می شود به صورت پارچه ای پر از تار و پود ارائه می شود که از مقاومت و دوام بسیار بالایی برخوردار است.
فایبرگلاس یک ماده بادوام و مقاوم در برابر مواد شیمیایی است و در اثر حرارت آسیب نمی بیند.دیوارپوش های فایبرگلاس غیر قابل اشتعال بوده و در ساختمان های مختلف با کاربری های مختلف قابل نصب می باشند.
دیوارپوش ساخته شده از الیاف ضد حریق نه تنها عنصری تزیینی برای دیوار است، بلکه سطح را در برابر عوامل مختلف مقاوم می کند. نصب این دیوارپوش بسیار آسان است و برای انواع دیوارها قابل اجرا می باشد.
یکی از مزیت های منحصر به فرد این دیوارپوش نسبت به سایر دیوارپوش ها سرعت بالای اجرا، صرفه جویی در هزینه، صرفه جویی در زمان و عمر طولانی می باشد. عمر مفید این محصول 20 سال می باشد و به راحتی می توان از آن در ساختمان های اداری، تجاری، مسکونی، تفریحی، بهداشتی و غیره استفاده کرد.

در تولید دیوارپوش فایبرگلاس از مواد سمی و خطرناک استفاده نمی شود، بنابراین این دیوارپوش ها سازگار با محیط زیست هستند و نه تنها برای محیط زیست بلکه برای انسان ها آلودگی ایجاد نمی کنند.

علاوه بر این، این دیوارپوش نوعی پوشش ضد آب بوده و بهترین گزینه برای فضاهای مرطوب است زیرا امکان رشد قارچ، کپک و حشرات بر روی الیاف آن وجود ندارد.

به دلیل وجود الیاف شیشه در ساختار این پوشش ها می توان آنها را به عنوان عایق صوتی در نظر گرفت. روکش دیوار فایبرگلاس عایق خوبی برای کاهش صدا و جلوگیری از انتقال صدا به ساختمان مجاور است. این محصول علاوه بر عایق صدا، عایق حرارتی نیز محسوب می شود و از انتقال حرارت و شعله جلوگیری می کند.


بیشتر بخوانید: