یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

استون شیت

۷۲ بازديد
ورق استون شیت در طرح
در پست قبلی در مورد انواع دیوارپوش با شما صحبت کرده ایم. در این قسمت و در این مقاله با شما عزیزان در مورد بهترین انواع دیوار در صنعت دکوراسیون داخلی صحبت خواهیم کرد.
حتما تا به حال زیبایی ابزار سنگی را در دکوراسیون مکان های مختلف دیده اید و گاهی به سمت این ابزار کشیده شده اید و سعی کرده اید شکل آن را از نزدیک لمس کنید. خوش می گذرد. سنگ از دیرباز یکی از محبوب ترین و زیباترین مصالح مورد استفاده در مکان های مختلف بوده است. البته اهمیت و علاقه مردم به زیبایی آن به دلیل ماندگاری این ماده است; با این حال، یکی از مشکلاتی که در هنگام سنگ گذاری در ساختمان با آن مواجه خواهید شد، وجود دوغاب و فرآیند نصب پیچیده مشابه سایر مصالح است. علاوه بر این، وزن سنگ زیاد است و در ساختمان هایی که دارای کالای مرده هستند بسیار حائز اهمیت است و یا مشکل اساسی در ساخت و ساز است. ما موادی داریم که فضای صخره ای را با زیبایی تمام پر خواهد کرد.

حال تصور کنید که می توانید با بودجه کمتری همان کیفیت و دوام را داشته باشید و در راه اندازی آن مشکل زیادی نداشته باشید. این واقعاً به شما در انتخاب متریال مناسب برای دکوراسیون خود کمک می کند. در ادامه شما را با متریال ورق سنگ آشنا می کنم. ابزاری برتر در زمینه دکوراسیون داخلی که به شما این امکان را می دهد تا با انتخاب آن و بدون نیاز به صرف سنگ و اینها به راحتی مکان خود را تغییر دهید.


ورقه استون شیت چیست؟
اسلب سنگ یکی دیگر از مصالح سنگ طبیعی است که به صورت یک صفحه شبیه به اسلب سنگ اما با تفاوت های قابل توجه با سنگ طبیعی تولید و مورد بهره برداری قرار می گیرد که باعث مزیت آن شده است. همچنین بسیار نازک است و به راحتی با چسب مخصوص به آن چسبانده می شود.ورق سنگ یک متریال سنگی محبوب در سراسر جهان است، از طرح سنگ امپراطور گرفته تا مرمر، شما می توانید از هر کدام از این صفحات به یک شکل استفاده کنید اما نه به قیمت سنگ طبیعی.

      

اسلب سنگ از محصولات سازگار پی وی سی و غبار سنگ است که در ضخامت های کمتر از 2 تا 4 کیلومتر تولید می شود. این ماده کاملاً مرطوب کننده و قابل شستشو می باشد که در هر مکان و آب و هوایی می توانید از قرص استون استفاده کنید. بدون درز.
اگر می خواهید یک دیوارپوش بزرگ و بادوام برای اتاق داخلی خود تهیه کنید، ورق سنگی ضروری است. در ادامه به بررسی تکنیک ها و مزایای ورق سنگ می پردازیم.

توضیحات فنی ورق استون شیت
ابعاد هر ورق کاغذ 1.22*2 متر عرض و هشتاد ورق کاغذ بزرگ است که می توان آن را از تخته سنگ ساخت.
اسلب ها دارای ضخامت دو تا چهار مایل هستند که فضایی از فضای غیر اکسپوز و در معرض دید را پوشش می دهند.
  


مزایای اسلب استون شیت

صفحات استون کاملاً بدون رطوبت هستند
آنتی باکتریال است و میکروب و میکروب روی آن باقی نمی گذارد و در صورت نیاز قابل شستشو و تمیز است. می توان آن را با انواع مواد شوینده و ضد عفونی کننده تمیز کرد.
مقاوم در برابر حرارت است و نزدیک به وسایل گرمایشی یا اجاق گاز می ماند. در صورت بروز آتش سوزی کاملاً خود ویرانگر است و شعله آتش گسترش نمی یابد.
ساینده، بدون خط و خش، محکم و بادوام است، بنابراین می توانید به راحتی از آن در ترافیک سنگین و فضاهای باز مانند لابی یا دیوار پله ها استفاده کنید، در همه این مکان ها می توانید برای راحتی از دیوارهای تخته ای استفاده کنید.نصب بسیار آسان چسب مخصوص دال سنگ و نصب حرفه ای با مصالح سنگی موجود از مزیت های اصلی این دیوارپوش می باشد.
ورق سنگ دارای مواد سنگی است که با روکش های شما مطابقت دارد.


بیشتر بخوانید:


با تخته سنگ تزئین کنید
یکی از کلیدهای موفقیت این ابزار، توانایی استفاده از آن در هر جایی است که تصور کنید. از دکوراسیون داخلی گرفته تا فضاهای تجاری و اداری و حتی فضاهای عمومی مانند مترو، بیمارستان ها و درمانگاه ها و هتل ها و استادیوم ها و مشاغل. بشقاب را تنظیم کنید. با توجه به امکان استفاده در مکان های مختلف، دست طراحان و معماران کشور برای کار با این دستگاه کاملا باز است. طراحی با این صفحات بسیار آسان است و می تواند در پروژه شما به عنوان لایه تکمیلی و پوشش استفاده شود. تخمین قیمت و محاسبه هزینه برای کارفرما بسیار ساده تر است و در صورت نیاز به مشاوره و ارزیابی کار خود می توانید با مشاوران ما تماس بگیرید.
ما در Modern Allo سابقه خوبی در ساخت ورق های سنگی داریم که در قسمت بعدی به آن خواهیم پرداخت:

.
 

ماربل شیت

۷۵ بازديد
ورق ماربل شیت نوعی دیوارپوش است. مرمر به معنای سنگ و قلع به معنای برگ است. در واقع این دیوارپوش نوعی ورق سنگی است. اما این دیوارپوش از ورقه های سنگ مصنوعی ساخته شده است نه سنگ طبیعی.(قیمت ابزار پلی یورتان)

دال های ماربل شیت همان دیوارپوش های سنگ مصنوعی هستند که در ابعاد 1.22*2.80 و ضخامت های 2 تا 5 میل تولید می شوند. دال های مرمر ظاهری یک تکه و بدون درز دارند و رنگ ها و طرح های مختلفی دارند.



ورق ماربل شیت دارای طرحی از انواع سنگ ها مانند امپرادو، مرمر، کلکته و ... می باشد همچنین این دیوارپوش ها آنتی باکتریال، ضد آب، ضد ضربه و خود خاموش شونده می باشند.



از سنگ مرمر در فضاهای داخلی مختلف استفاده می شود. دیوار پشت تلویزیون، دیوار سرویس بهداشتی و حمام، دیوار بین کمد دیواری، دیوار مغازه های کنار مجتمع های تجاری، بیمارستان ها و درمانگاه ها و ... استفاده می شود.
فضاهای تزئینی را می توان با استفاده از ورق های مرمر ایجاد کرد. این دیوارپوش ها ابزار متنوعی دارند و با کمک وسایل تزیینی مانند قاب، گردن، فتیله و ... می توان یک دکوراسیون کلاسیک ساخت. از روکش دیوار ورق مرمر می توان برای ساخت روکش کابینت نیز استفاده کرد.

 

   

    

  

  

 



مزایا و معایب سنگ ماربل شیت و ابزار پلی یورتان
مزایای ورق ماربل شیت:
صفحات ماربل شیت مزایای زیادی دارند و معایب آن مشخص نیست.
از مزایای ورق های ماربل شیت ابعاد بزرگ و طراحی یک تکه و بدون درز می باشد. از دیگر مزایای این دیوارپوش ها وزن کم آنهاست که باعث کاهش بار مرده ساختمان می شود. اسلب های مرمر کاملا ضد آب و قابل شستشو بوده و با محلول های مختلف شوینده قابل شستشو هستند.
نصب دیوارپوش سنگ مصنوعی بدون گچ و چسب پلی اورتان می باشد که باعث سرعت نصب بالا و کثیفی کمتر می شود.پوشش های دیواری بدون درز به دلیل وزن سبک و کاهش هزینه های حمل و نقل و جابجایی، پوشیدن آنها نسبت به سایر مواد آسان تر است.

 

دیوارپوش ها نسوز و خود خاموش شونده هستند به همین دلیل برای نصب در اماکن عمومی نیز مناسب می باشند.دال های مرمر ضد باکتری بوده و مراکز بهداشتی و درمانی می توانند به راحتی از این دیوارپوش استفاده کنند. دیوارپوش های سنگی مقاومت بالایی در برابر ضربه و عمر طولانی دارند.
طرح های این دیوارپوش بسیار متنوع بوده و دارای طرحی متنوع از سنگ، تولید کننده ماربل شیت ، کاغذ دیواری و ساده می باشد.

         
    
معایب ورق ماربل شیت:
از معایب سنگ ماربل شیت می توان به هزینه بالای آن اشاره کرد. البته قیمت این کار از سرامیک و کاشی بالاتر است اما مزایای آن بسیار بیشتر از کاشی و سرامیک است.
این دیوارپوش فقط در داخل خانه قابل استفاده است و برای استفاده در فضای باز مناسب نیست.
آذران پلاست بزرگترین تولید کننده دیوارپوش در تهران

به طور کلی، مزایای سنگ مرمر بسیار بیشتر از معایب آن است و از جمله مصالح اقتصادی و پرکاربرد در طراحی داخلی است.
برای مشاوره رایگان این محصول و طراحی با کارشناسان دیمورا دکور تماس بگیرید:

  1. ابزار پلی یورتان
  2. آجر داخلی

 

وریفای بایننس

۴۰ بازديد
با احراز وریفای بایننس، می‌توانید از مزایای صرافی‌های بایننس بیشتری بهره ببرید. اگر حساب کاربری کاربر در صرافی بایننس مشکل داشته باشد یا بخواهیم از این صرافی استفاده کنیم، لازم است مراحل احراز هویت یا تایید بایننس را انجام دهیم. این مقاله مراحل گام به گام آموزش احراز هویت بایننس برای کاربران ایرانی و دور زدن تحریم های بایننس را شرح می دهد.

مزایای یک حساب تایید شده نسبت به یک حساب تایید نشده چیست؟
باز کردن دسترسی به حساب و برداشت ارز در صورت انسداد
در صورتی که حساب کاربری کاربر مشکل داشته باشد یا حساب کاربری وی مسدود باشد، امکان برداشت موجودی از بایننس صرافی وجود نخواهد داشت. در این صورت باید به پشتیبانی صرافی پیام دهید تا امکان برداشت ارز را به صورت موقت باز کنند تا بتوانید موجودی آن حساب را برداشت کنید. سپس یک حساب کاربری دیگر در صرافی بایننس ایجاد کنید تا بتوانید با حساب جدید خود به کار با صرافی بایننس ادامه دهید.
اگر می خواهید از همین حساب استفاده کنید، می توانید مراحل احراز هویت بایننس را تکمیل کنید تا یک حساب برای شما باز شود. در این صورت می توانید با همان حساب معامله کنید یا ارز مبادله کنید.

بیشتر بخوانید:


حداکثر سقف برداشت روزانه و ماهانه در بایننس را افزایش دهید
کاربران به طور معمول می توانند روزانه دو بیت کوین را بدون احراز هویت بایننس برداشت کنند. بایننس اخیراً محدودیت هایی را برای برخی حساب ها اعمال کرده و محدودیت برداشت بیت کوین را به نیم یا پنج صدم بیت کوین کاهش داده است که مقدار بسیار کمی است. اگر یک حساب تایید شده بایننس دارید، می توانید تا 100 بیت کوین برداشت کنید که مقدار قابل توجهی است.

   

    

  

  

 



در Bainance IEOs شرکت کنید
در صورت احراز هویت حساب بایننس یا تایید بایننس، می توانید در مراسم اولیه عرضه سکه یا بایننس Lunchpad شرکت کنید.راه شرکت در IEO های بایننس به این صورت است که می توانید از بیت کوین برای خرید یک سکه جدید که به تازگی به لانچ پد بایننس اضافه شده است استفاده کنید. سپس، زمانی که آن سکه وارد لیست سکه باینانس شد، همان سکه را می توان با قیمت بالاتری فروخت. زیرا قیمت سکه ای که در IEO عرضه می شود کمتر از قیمت تراکنش در بورس است و می توانید از این تفاوت قیمت سود ببرید.