یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

آموزش حضوری ارز دیجیتال

۱۸ بازديد
معرفی بهترین آکادمی آموزش حضوری ارز دیجیتال. آموزش ارزهای دیجیتال قطعا مهمترین بخش ورود به دنیای ارزهای دیجیتال است. در واقع، قبل از شروع سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، باید روی دانش و اطلاعات خود در زمینه ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید. با وجود منابع متنوعی که در این زمینه وجود دارد، انتخاب مدرسه یا پلتفرم آنلاین آسان‌تر شده است. به همین منظور امروز قصد داریم آکادمی آموزش ارزهای دیجیتال را به شما معرفی کنیم که دوره های حرفه ای و بسیار جامعی را به مخاطبان خود ارائه می دهد.

آکادمی ارزسانج یک پلتفرم کاملا تخصصی در زمینه یادگیری ارزهای دیجیتال است. این مدرسه ارزهای دیجیتال در دوره های آموزشی خود مجموعه ای از دانش و تجربه 5 ساله معامله گران بازار ارزهای دیجیتال را گردآوری کرده است. البته به غیر از این دوره های آنلاین می توانید در دوره حضوری ارز دیجیتال این آکادمی نیز شرکت کنید. به خصوص اگر ساکن یکی از شهرهای آذربایجان غربی هستید و به دنبال آموزش ارز دیجیتال شخصی در ارومیه هستید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این آکادمی تخصصی ارز دیجیتال در اختیار شما قرار دهیم.



چرا باید سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را یاد بگیرید؟

چند سالی است که شور و شوق سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و کسب درآمد به دلار در بین ایرانیان افزایش یافته است. البته اکثر سرمایه گذاران در این حوزه افرادی هستند که بدون دانش کافی وارد این بازار ارزهای دیجیتال شده اند. به همین دلیل است که بیشتر مردم این قلمرو رویاهای گمشده و جیب های خالی را ترک می کنند.

این در حالی است که بیش از 500 میلیون نفر در سراسر جهان سرمایه گذاری در بازارهای مالی و تجارت را به عنوان شغل انتخاب می کنند. ارزهای دیجیتال یکی از جدیدترین بازارهای مالی در جهان به حساب می آیند که در سال های اخیر با استقبال بی سابقه مردم مواجه شده است. به ویژه در شرایط کنونی که ناکارآمدی بانک ها و سیستم های مالی سنتی بیش از پیش نمایان شده است.

درست است که اکثر کشورها مخالف ارزهای دیجیتال هستند و حتی چین به عنوان یکی از ابرقدرت های جهان فعالیت در این زمینه را ممنوع کرده است. اما کشورهایی نیز وجود دارند که به دنبال بهبود سیستم مالی خود هستند و برنامه هایی را برای ارائه و عرضه ارز دیجیتال ملی خود ترسیم کرده اند. به طور کلی می توان نتیجه گرفت که دیر یا زود همه کشورها مجبور به پذیرش ارزهای رمزنگاری شده خواهند بود.افرادی که در طول تاریخ تغییرات را سریعتر می پذیرند و با آنها سازگار می شوند، شانس بیشتری برای موفقیت و ثروت دارند. در حال حاضر افرادی که می توانند به سرعت خود را با ارزهای دیجیتال تطبیق دهند و از آنها استفاده کنند، شانس بیشتری برای موفقیت در این زمینه دارند. به همین دلیل در شرایط فعلی آموزش از صفر تا صد ارز دیجیتال بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

به احتمال زیاد در سال های آینده و با معرفی ارز دیجیتال ملی کشورها، حقوق کارمندان، خریدهای روزانه، انتقال پول و تمامی کارهایی که با اسکناس های سنتی امکان پذیر بود، با پول ملی آن کشور انجام شود. به عبارت دیگر، دیر یا زود همه باید با این حوزه آشنا شوند و با استفاده از ارزهای دیجیتال آشنا شوند. به همین دلیل بهتر است هر چه زودتر دست به کار شوید و دانش و تجربه کافی در مورد این بازار کسب کنید تا یکی از پیشگامان ارزهای رمزنگاری شده در کشورمان باشید.



دوره های آموزش ارز دیجیتال

درست است که بیماری کرونا و محدودیت های جغرافیایی شرکت در دوره های آموزش ارز دیجیتال را با مشکل مواجه کرده و محبوبیت کلاس های آنلاین را افزایش داده است، اما نباید فراموش کرد که کلاس های حضوری بهترین راه برای مطالب را یاد بگیریدبه خصوص برای نسل هایی که تا به حال تجربه کلاس های آنلاین را نداشته اند.

از طرفی در آموزش حضوری می توان به تعامل و ارتباط بیشتر بین مدرس و دانشجو دست یافت. به همین دلیل، یادگیری بهتر است و افراد اطلاعات را سریعتر و روانتر یاد می گیرند. با توجه به این موضوع، آکادمی ارزسنج تصمیم به برگزاری دوره های ارز دیجیتال به صورت حضوری گرفت.

با توجه به اینکه در حال حاضر این دوره های ارز دیجیتال در ارومیه برگزار می شود، تنها افراد ساکن ارومیه و یا شهرهای اطراف می توانند در این دوره ارز دیجیتال شرکت کنند. البته افراد دیگری نیز می توانند در دوره های آنلاینی که در آکادمی ارزنج وجود دارد شرکت کنند تا از مطالب و تجربیات مدرسان دوره های بلند مدت نهایت استفاده را ببرند.

در ادامه در مورد این نوع دوره ها صحبت خواهیم کرد. اما قبل از آن بهتر است در مورد مزیت های شرکت در دوره های حضوری و نحوه ثبت نام و شرکت در آن صحبت کنیم.



مزایای شرکت در دوره های حضوری آکادمی مدرسان پیشتاز

از مهمترین مزایای شرکت در دوره های ارز دیجیتال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.بازگشت وجه تضمین شده:
بدون شک، به ندرت مدرسه ارزهای دیجیتالی را خواهید یافت که به شما ضمانت بازگشت پول بدهد. اما آکادمی ارزسنج تضمین می کند که در صورت عدم رضایت از دوره های آموزشی، مبلغی را که پرداخت کرده اید پس خواهید گرفت.

2. تضمین کیفیت دوره:
موضوعات و مطالب دوره های آموزشی آکادمی اروژنج با وسواس فراوان انتخاب و تنظیم شده است. از طرفی تمامی اطلاعات ارائه شده در آنها جزو به روزترین مطالب بازار ارزهای دیجیتال است.

3. تدریس توسط اساتید مجرب:
همانطور که قبلا گفتیم اساتید آکادمی ارزسنج از باتجربه ترین معامله گران ایران هستند و بیش از 5 سال است که در بازار ارزهای دیجیتال فعال هستند. البته همه این اساتید زیر نظر مستقیم اتاق فکر ارزنج و مهندس حبیبی کار می کنند.

4. ارائه مثال های عملی:
بدون ذکر مثال کاربردی و واقعی در نمودار قیمت ارز دیجیتال می توان با استراتژی های معاملاتی، ابزارهای تحلیل و ... آشنا شد. . . وجود ندارد. به همین دلیل، علاوه بر سوالات تئوری، تمامی مطالب ارائه شده در این دروس به صورت عملی نیز ارائه می شود.

5. تجارت زنده در کلاس های حضوری:
صرف دانش تجارت ارز دیجیتال نمی تواند شما را به یک معامله گر موفق تبدیل کند.به همین دلیل در این کلاس های آموزشی خرید و معاملات آنلاین نیز برای دانش آموزان مورد توجه قرار می گیرد. با کمک این معاملات زنده، نحوه معامله و یافتن موقعیت های معاملاتی مناسب به طور کامل آموزش داده می شود.

6. پشتیبانی کامل از دوره ها:
یکی از مزایای بسیار مهم دوره های آکادمی اروژنج پشتیبانی از کاربران پس از اتمام دوره ها می باشد. از آنجایی که پس از فعالیت در بازار ارز دیجیتال می توانید نقاط ضعف و قوت تحلیلی خود را شناسایی کنید، این آماده سازی پس از اتمام دوره ها، پشتیبانی از کاربران خود را فراهم می کند. به این ترتیب، اگر در هر زمینه ای مشکل دارید یا احساس ضعف می کنید، می توانید از پشتیبانی تخصصی دوره ها کمک بگیرید.




چگونه در دوره کلاس حضوری ارز دیجیتال شرکت کنیم؟


از آنجایی که این دوره های ارز دیجیتال در تهران برگزار می شود، بهتر است برای شرکت در این دوره ها ساکن ارومیه یا یکی از شهرهای اطراف باشید. همچنین پیشنهاد ما این است که حتما قبل از تصمیم گیری از مشاوره آنلاین و آکادمی ارز دیجیتال استفاده کنید. حامیان این پلتفرم افرادی با تجربه در زمینه ارزهای دیجیتال هستند و می توانند به شما در انتخاب بهترین گزینه کمک کنند.برای شرکت در دوره ها و همچنین کسب اطلاعات بیشتر علاوه بر پشتیبانی مطالب موجود در صفحه ارزوسنج نیز می تواند کمک زیادی به شما کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به وب سایت اصلی ارزسانجا بروید و روی گزینه نرخ ارز دیجیتال حضوری کلیک کنید. با این کار صفحه زیر باز می شود. در این صفحه تمامی اطلاعات لازم در اختیار کاربران قرار می گیرد.

همچنین اگر کمی به پایین اسکرول کنید، فرمی مانند شکل زیر مشاهده خواهید کرد. با پرکردن این فرم و وارد کردن اطلاعات تماس خود می توانید از کادر پشتیبانی آکادمی ارزسنج مشاوره رایگان دریافت کنید.